וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד נס חנוכה: חולון - מכבי בערוץ 5

ענת קם

10.12.2007 / 14:04

בעקבות פניה של מועצת הכבלים, משחק הכדורסל בין מכבי תל אביב להפועל חולון ישודר גם בערוץ 5, הפתוח לכל צופי הכבלים והלווין

משחק הכדורסל בין מכבי תל אביב והפועל חולון ישודר הערב, בנוסף על השידור בערוץ LIVE +5, גם בערוץ 5 הפתוח לכל מנויי הכבלים והלווין, במקום שידור חוזר של משחק כדורגל מהליגה האיטלקית. השידור התאפשר לאחר פניית מועצת הכבלים והלווין לערוץ הספורט והמשחק ישודר כאמור הערב ב-20:30 בשני הערוצים.

המשחק בין שתי הקבוצות מעורר עניין רב. על הפועל חולון נאסר לשחק עם קהל בעקבות העונש שקיבלה מבית הדין של איגוד הכדורסל, ולכן אוהדים רבים יצפו בו בבית. לאור זאת, החליטה מועצת הכבלים והלווין לבקש מערוץ הספורט להעביר את שידור המשחק לערוץ פתוח.

עורכת הדין דורלי אלמגור, העומדת בראש מנהלת הסדרת השידורים לציבור, אמרה כי ההחלטה התקבלה בעקבות פניות שהתקבלו ובדיקה שנעשתה בעקבותיהן. בין הפונים למועצה היה גם מדור הספורט של העיתון "ישראל היום".

מערוץ הספורט נמסר בתגובה: "אמש פנו אלינו עורכת הדין דורלי אלמגור ואלעד רונן ממועצת הכבלים והלווין וביקשו כי לאור הנסיבות המיוחדות ויוצאות הדופן בהן מתקיים המשחק, משחק רדיוס ללא קהל, נשדר אותו גם בספורט 5 ולא רק בספורט LIVE+5. למרות שלא חלה חובה חוקית על כך, נעתרנו לפניית המועצה והמשחק ישודר בשני הערוצים. זאת בנוסף לערב הכדורסל של ישראל, במסגרתו שודרו אמש בספורט 5 שני משחקי כדורסל בשידור ישיר."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully