וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינו אותך מהבית? לא נעים, לא נורא

ענת קם

11.12.2007 / 0:19

בזמן שמשפחת יובל, ממפוני גוש קטיף, ממתינה בקבוצת יבנה לביתה הקבוע, באגף הגבייה ברשות השידור מתעקשים לקבל ממנה תשלום אגרה

משפחתם של שארה ויעקב יובל פונתה מביתה בנווה דקלים בתכנית ההתנתקות. היום מתגוררת המשפחה בקבוצת יבנה,

משפחת יובל, ממפוני גוש קטיף מאוימת על ידי עורכי הדין של רשות השידור משום שלטענתם, לא שילמה את אגרת הטלוויזיה הנדרשת. משפחתם של שארה ויעקב יובל, במקור מנווה דקלים, מתגוררת בקבוצת יבנה מאז פינוי יישובי גוש קטיף, יחד עם משפחות נוספות הממתינות למה שמכונה העתקה קהילתית - מעבר כל המשפחות ביחד לבתי קבע.

בזמן תקופת מגוריהם בקבוצת יבנה, נחשבים חברי משפחת יובל לחברי קיבוץ לכל דבר. ככאלה, הם אינם נדרשים לשלם אגרת טלוויזיה ישירות לרשות השידור משום שהקיבוץ משלם אותה במרוכז, בדיוק כמו חשבונות מים וחשמל שאינם נשלחים ישירות לבתי התושבים.

לפני למעלה משנה נשלחה אליהם דרישה לתשלום האגרה לכתובתם הישנה, תיבת דואר בנתיבות ששימשה אותם בזמן מגוריהם בנווה דקלים. עם ההבנה כי מדובר בטעות בכתובת, פנתה המשפחה לרשות השידור והבהירה כי מעתה היא מתגוררת בקבוצת יבנה. ברשות התנצלו וטענו כי עדכנו את הפרטים אצלם וכי לא תשלח יותר דרישה לתשלום האגרה.

לפני מספר ימים, קיבלה המשפחה מכתב מעורכי הדין של רשות השידור ובו ציון העובדה כי ניתן לפתוח בהליכים משפטיים נגדם. לאחר פנייה נוספת לאגף הגבייה נאמר להם כי ישנם קיבוצים מופרטים ולכן נשלחה אליהם ישירות הדרישה לתשלום, זאת על אף שקבוצת יבנה אינו קיבוץ בהפרטה.

לאחר פניית וואלה! ברנז'ה נמסר מרשות השידור: "החוב מתייחס למחצית הראשונה של 2007 משום ששינוי הכתובת מנווה לדקלים לקיבוץ בוצע רק בחודש אוקטובר השנה. את האגרה עבור המחצית השניה באמת שילם הקיבוץ. הנהלת אגף הגביה תבוא לקראת המשפחה ותבטל את הקנסות וההצמדות כך שהחוב עומד עתה רק על 268 שקלים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully