וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לתשומת לב הגולש שילה דה בר

ענת קם

11.12.2007 / 10:32

מעבר ראשון מידיעות אחרונות למעריב: העורכת הגרפית של 7 לילות נועה שניר עוברת למעריב. תהיה העורכת הגרפית של סופשבוע

נועה שניר מונתה לעורכת גראפית של מוסף סופשבוע. שניר שימשה בשלוש השנים האחרונות עורכת גראפית של מוסף 7 לילות בידיעות אחרונות וקודם לכן שימשה כמעצבת במוסף 7 ימים ובמוספים אחרים של ידיעות אחרונות ותחליף את אבנר הברפלד שעזב את העיתון לטובת המיזם הכלכלי החדש של ידיעות אחרונות. בעבר שימשה כארט דירקטורית באדלר חומסקי ובסטודיו יונתן פקטור וכעורכת גראפית של העיתון "מוזה".

שניר תעבוד תחת עמיר חדד שמונה לעורך גראפי ראשי של מעריב, NRG ורשת המקומונים ולמנהל מותג מעריב, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה. לחדד תואר ראשון מהמחלקה לעיצוב גראפי בבצלאל ותואר שני בקולנוע וטלוויזיה מאוניברסיטת תל אביב. הוא שירת בצבא ככתב וצלם בביטאון חיל האוויר, כעיתונאי ועורך תרבות ברשת ידיעות תקשורת, כארט דירקטור בשלמור אבנון עמיחי, וכעורך גרפי של המוסף 7 ימים בתקופה כהונתם כעורכים של דורון גלעזר ורותי יובל. לאחרונה חזר חדד משהות ארוכה בניו יורק, שם עסק בבנייה ופיתוח של מותגים.

עמיר חדד מסר: "המטרה היא לייצר לקבוצת מעריב שפה גראפית חדשה, שתבדל אותו מידיעות אחרונות ותבנה לו אישיות עצמאית. מדובר בתהליך ממושך, שיתבצע במקביל לשינויים הצפויים בקו המערכתי ויתמוך בהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully