וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקר כלשהו

ענת קם

11.12.2007 / 15:45

עורך הדין של נתניהו יעקב ויינרוט העביר מכתב אזהרה לערוץ 10, שלא לצטט את מעריב בנוגע לשביתת המורים ב-98. ערוץ 10: האייטם שודר

העיתון מעריב התייחס בשבוע שעבר לדברים שאמר בנימין נתניהו במסגרת הדלקת נרות שהתקיימה באור יהודה בנוכחות בכירי הליכוד. מעריב סתרו את טענותיו של נתניהו, לפיהן הוא הביא לסיום שביתת הסטודנטים ב 1998 בתוך מספר ימים.

הכתבה במעריב הזכירה לנתניהו ולציבור מה באמת: השביתה הסתיימה רק לאחר ארבעים וארבעה ימים. בעקבות הפרסום, שלח בא כוחו של נתניהו עורך הדין יעקב ויינרוט, מכתב לערוץ 10 ובו נטען כי מי שיצטט את דברי נתניהו מתוך מעריב יחמיר את מעשי העיתון ועשויים לפתוח נגדו בהליכים משפטיים.

בתכניתם בערוץ 10 השמיעו לונדון את קירשנבאום את ההקלטה שהביא כתב המפלגות של גלי צה"ל, עידן קוולר ושהושמעה ביומן הבוקר של יום חמישי, שמעו את נתניהו אומר את הדברים בצורה מאוד מפורשת: "זו הייתה התערבות מיידית שלנו, זה לקח כמה ימים, במשא ומתן אינטנסיבי. אני כראש ממשלה ראיתי בחומרה מצב שבו האוניברסיטאות שלנו משותקות, אני התערבתי מיד והשביתה הזאת הגיעה לסיום, הבאתי אותה לסיום."

במכתבו כותב עורך הדין ויינרוט: "בתוך הכתבה סולפו דבריו של ח"כ נתניהו, משל היה אומר כי שביתת הסטודנטים בתקופת כהונתו הסתיימה תוך כמה ימים, שעה שכל שומע של דבריו מבין בעליל כי כוונתו הייתה לכך שהוא, בניגוד לרה"מ דהיום, התערב מיד, באופן אישי, לכשפרצה שביתת הסטודנטים." בהמשך כותב עו"ד ויינרוט, כי מי שמוציא מילים מהקשרן גרוע ממי ששם דברי שקר בפה של מישהו אחר.

האמנם הוצאו דברים מהקשרם? עורך הדין ויינרוט אמר: "המכתב מדבר בעד עצמו, עובדה שבעקבותיו ערוץ 10 לא שידרו משהו שהם תכננו לשדר בנושא." מערוץ 10 נמסר בתגובה: "אכן קיבלנו פנייה מעו"ד ויינרוט, אך האייטמים שתוכננו בעניין שודרו."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully