וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוטמרק

ענת קם

13.12.2007 / 1:18

HOT תעלה ב-1 בינואר ערוץ סרטים נוסף HOT GOLD ובו סרטים שוברי קופות של האולפנים הגדולים, ללא תוספת תשלום

HOT תשיק ב-1 בינואר את ערוץ הסרטים HOT GOLD, ערוץ הדגל של חבילת הסרטים החדשה. הערוץ, שיעלה ללא תוספת תשלום במסגרת חבילת הסרטים, יתווסף לארבעת הערוצים הקיימים בחבילת הסרטים הדיגיטלית ולערוץ הסרטים שקיים גם בחבילת הבסיס. הערוץ ישדר 24 שעות ביממה באפיק 12 בממיר הדיגטלי.

בערוץ ישודרו סרטי קולנוע מששת אולפני הוליווד הגדולים שיצאו לאקרנים בישראל בשלוש השנים האחרונות. סרטי קולנוע מבית ההפקה של Sony לא שודרו בשנתיים באחרונות בטלוויזיה בישראל ועתה הם שבים אל המסכים.

צופי הערוץ יוכלו ליהנות משוברי קופות גם ביום חול ובימי שבת משעות הצהרים ועד הערב, שהוגדרו על ידי חברת HOT כשעות צפיית השיא בערוצי הסרטים. במהלך חודש ינואר ישודרו בערוץ לא פחות מאשר 25 בכורות טלוויזיוניות, כשחלקם ישודרו ברצועה ממותגת חדשה בימי שישי בשעה 22:00. בנוסף, מדי יום ראשון ישודרו סרטים מ "מועדון 200 המיליון" - סרטים שזכו להצלחה גדולה במיוחד וגרפו הכנסות של למעלה מ 200 מיליון דולר, כמו "בוראט", "צופן דה וינצ'י" ו "אראגון".

קרני זיו, סמנכ"ל התוכן של HOT מסרה: "צופי HOT יוכלו ליהנות מערוץ סרטים שישדר 24 שעות ביממה ויציג מגוון רחב יותר של סרטים. אנו מתחייבים למודל שידורים חדש. עליית הערוץ פותחת את מהפכת הערוצים ב- HOT, הכוללת הוספת 7 ערוצים חדשים ששניים מתוכם, GOLD ו- KIDS עלו רק בחודש האחרון."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully