וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוגשו ההצעות למכרז הרדיו האזורי

ענת קם

13.12.2007 / 17:07

הקבוצות המתמודדות בגל הראשון על הנהלת התחנות באוזרים: חיפה, השרון, גוש דן, הנגב ואילת הגישו את הצעותיהן

שלב נוסף במכרזי הרדיו האזורי הגיע לסיומו. היום, הוגשו לרשות השניה ההצעות של הקבוצות המתמודדות על הנהלת התחנות האזוריות בחיפה, השרון, גוש דן, הנגב ואילת. כפי שפורסם, המכרז על הרדיו האזורי בירושלים, השייך גם הוא ל "גל הראשון", נדחה בשבועיים בשל פניות שהתקבלו ברשות השניה.

למכרז הרדיו באזור חיפה ניגשו שתי קבוצות, קבוצת רדיו חיפה בהנהלת דני נישליס ובבעלות חלקית שלו, המפעילה את הרדיו כיום, וקבוצת שידורי חיפה בבעלות מנו ספנות ואנשי עסקים נוספים והנהלת ד"ר אמיר גילת. כפי שפורסם, יושב ראש דירקטוריון הקבוצה הוא דן שילון.

למכרז באזור השרון ניגשו שלוש קבוצות, המספר הגבוה ביותר עד כה. קבוצת רדיוס, בבעלות ובהנהלת דוד בן-בסט המפעילה את הרדיו כיום, קבוצת רדיו מאה - מחברים את האנשים בהנהלת שלום קיטל ובבעלות משותפת עם אורי שנער וליאון צימן וקבוצת רדיו 100, בהנהלת רינו צרור ובבעלות קבוצת ארומה-אדלר חומסקי.

באזורים גוש דן, הדרום ואילת ניגשו קבוצה אחת בכל אזור, הקבוצה המפעילה את הרדיו כיום. הקבוצות הן רדיו ללא הפסקה בהנהלת עידו מור ובבעלות חלקית של רשת קלאב הוטל, רדיו דרום בהנהלת דוד יוסוב ורדיו קול הים האדום בהנהלת גיא מרקמן.

בשלב הבא יבדקו את ההצעות יועצים משפטיים, יועצים כלכליים ויועצי תוכן.
מועצת הרשות השנייה המכהנת כועדת המכרזים תתכנס לדון בהצעות ולבחור את הזוכים בתוך כחודשיים.

נורית דאבוש, יושבת ראש מועצת הרשות השנייה: "שוק הרדיו עבר טלטלה משמעותית. המטרה שלנו היא לעשות רדיו איכותי יותר. גם אם באזורים מסויימים ניגשה רק הקבוצה שמנהלת את הרדיו היום, עצם העובדה שהם נדרשים לגשת למכרז ולעמוד מחדש בקריטריונים, אילצה אותם לבחון את עצמם ובחלק מהמקומות היו שינויים. בזה עשינו את שלנו."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully