וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמש, הייתם פה!

לפניכם חמישה אנשים שהצליחו לשדרג את תנאי ההעסקה שלהם כתוצאה מהתזוזות הרבות בשוק העיתונות המקומי

עמיר קורץ, תחקירן וכתב מגזין ב העיר, מצטרף ככתב מגזין למיזם הכלכלי החדש של ידיעות אחרונות. קורץ, 29, עובד מזה חצי שנה ב "העיר", קודם לכן עבד שלוש שנים ככתב במקומוני רשת ידיעות, תחילה באזור השרון ולאחר מכן בעיתון תל אביב.

כתבת אופנה של גלובס הדס שואף עוברת לאותו התפקיד אצל המתחרים בדה יואל. שואף, בוגרת לימודי עיצוב אופנה בשנקר, התחילה דרכה ככתבת בוואלה!. מזה שנתיים היא כותבת במוסף "ליידי גלובס" (אותו ערכה עד לאחרונה יעל וינר, היום עורכת המגזין של המיזם החדש, ע.ק.). בתשעת החודשים האחרונים כתבה שואף גם בגלובס. בשיחה עם וואלה! ברנז'ה אמרה שואף: "אני מאוד אוהבת את גלובס ועוזבת באהבה רבה אבל הרגשתי צורך להתקדם."

טלי שמיר מצטרפת כעורכת לעמודי התרבות והפנאי של המיזם ותכתוב בנושאי אמנות. שמיר, 29, כתבה בשנה האחרונה בגלובס ובמוסף סופשבוע של מעריב בנושאי תרבות וסיקרה אקטיביזם במהדורת חדשות HOT במרכז. בעבר ערכה שמיר את מדור התרבות של נענע.

העיתונאית אפרת אדיר, מצטרפת ל- TheMarker ככתבת שיווק וקמעונאות. אדיר סיקרה את תחום הפרסום, שיווק ומדיה באתר הכלכלה Bizportal בשנה וחצי האחרונות ולפני כן עבדה במשרד פרסום. את מקומה ימלא כתב האתר משה בנימין.

ומינוי אחרון לקינוח: כתבת הרכילות של nrg אביגיל לאפין תעזוב את האתר. היא תשמש כתבת רכילות של מעריב ותכתוב את מדור הרכילות היומי של העיתון "מלך הביצה". במקום ערן סויסה. מזה מספר חודשים מחפשים במעריב מחליף לסוויסה, עדיין לא ידוע מי ימלא את מקומה של לאפין ב-nrg.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully