וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הי הי, רשת ה'

ענת קם

17.12.2007 / 17:09

השר הרצוג פנה ליו"ר רשות השידור והמליאה החליטה להמשיך את שידורי קול ישראל לחו"ל למרות המצב הכלכלי הקשה של הרשות

מליאת רשות השידור החליטה לאפשר המשך הפעלתם של שידורי הרדיו בגלים קצרים ליעדים שונים ברחבי העולם. לאחרונה, עקב המשבר הכספי בו נתונה הרשות וההערכה כי עלות המשך השידורים עומדת על עשרה מיליון שקלים לשנה, נשקל המשך הפעלתם של השידורים.

השר הממונה על רשות השידור יצחק הרצוג פנה ליושב ראש הרשות, משה גביש וביקש כי הרשות תמשיך בשידורים אלו. בפנייתו לגביש ציין הרצוג כי הוא סבור שאין לחדול מפעילות חשובה זו, הקבועה גם כאחת ממטרות הרשות ובחוק רשות השידור הקיים. השר הוסיף וציין כי הוא מודע למצוקה הכספית של הרשות וכי חייב להימצא פתרון, אך כל עוד מתקיים משא ומתן על הרפורמה ברשות מוצע כי לא יינקט כל צעד בנושא בשלב זה.

חוק רשות השידור מחייב את הרשות "לקיים שידורים בשפה הערבית לקידום ההבנה והשלום עם מדינות השכנות וכן לקיים שידורים ליהודי התפוצות ולחוץ לארץ". מטרת השידורים לחו"ל היא, בין היתר, לשקף את העשייה במדינה ולהדק את הקשר עם יהודי התפוצות. השידורים מועברים בגלים קצרים באמצעות חברת בזק ועוקפים מכשולים טופוגרפיים. שידורי הגלים הקצרים בעברית, אנגלית, צרפתית, ערבית, רוסית, הונגרית ועוד יגיעו למגוון יעדים מסביב לעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully