וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להפוך טעות לאידיאולוגיה

ענת קם

18.12.2007 / 0:40

"אנחנו לא קשת" עונה בכיר בערוץ 10 לשאלה מדוע לא שודרה תכנית מקדימה ל"הישרדות". בערוץ גם בודקים אפשרות להעביר את שידור משחקי ליגת העל בכדורגל ליום ב'

ההתחקות אחר הסיבה לרייטינג המאכזב של "הישרדות" מובילה בין הייתר גם לקמפיין המקדים שעשה הערוץ לקראת התכנית. בשעה שקשת הפציצה לאורך כל ימי השידור שלה בפרומואים ל"נולד לרקוד" כולל קליפים שמציגים את המתמודדים ושידור תכניות האודישנים, ערוץ 10 בחר, יש שיגידו בהחלטה תמוהה, שלא לחשוף את המתמודדים עד לרגע בו החל הפרק הראשון של התכנית. ובמוצ"ש בשעה 19:00, רצועת שידור אותה היו מנצלות ודאי הזכייניות לשידור תכנית פרומו, קיבלו צופי ערוץ 10 שידור של "מועצת החכמים" כרגיל.

"אי אפשר לעשות פרק 'לקראת' שלושה חודשים אחרי שהמתמודדים חזרו מהקאריביים", אמר אתמול בכיר בערוץ 10 לוואלה! ברנז'ה. "חוץ מזה, אנחנו לא קשת. אצלנו הפרק הראשון הוא כבר הסדרה עצמה." אותו גורם התייחס לנתוני הרייטינג, וציין כי המצב טוב יותר מכפי שציפו לו בערוץ. "אנחנו בטוחים שבהמשך העונה תעבור הנתון הזה".

בשבוע הבא תשודר התכנית במוצ"ש וביום א' ימים שבקרוב יאויישו אצל המתחרים ב"גריז" של רשת וב "ארץ נהדרת" של קשת. בניגוד לפרסומים בקשת לא הוחלט לשדר את "ארץ נהדרת" בגלל השינוי בשיבוץ "הישרדות". התכנית שובצה ליום א' מבעוד מועד.

בערוץ 10 אומרים כי כרגע תשודר התכנית במוצ"ש וראשון, אולם גם שיבוץ זה אינו סופי בשלב זה, למרות הצהרתו של בכיר בערוץ 10 כי "בשלב זה השיבוץ הוא סופי". בחודשים האחרונים משודר בערוץ 10 מדי יום א' המשחק המרכזי בליגת העל בכדורגל. בשבועיים הקרובים לא יתקיימו המשחקים משום שהליגה יצאה לפגרה, אולם בערוץ לא פוסלים את אופציית העברת המשחק המרכזי ליום שני ופינוי המשבצת ביום ראשון לטובת "הישרדות": "אנחנו שומרים לעצמנו את הזכות לכלכל את צעדינו בהמשך, אם נרצה להעביר את המשחק ליום שני הוא יעבור", אמר בכיר בערוץ 10. מבדיקת וואלה! ברנז'ה עולה כי העברת המשחק תלויה באישור ההתאחדות לכדורגל, אולם אין מניעה תקנונית לעשות זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully