וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רני הוליווד

ענת קם

18.12.2007 / 16:23

תורה של yes להציג את לוח השידורים ל-2008. בתכנית: ערב שמתחיל ברן דנקר, נגמר באורי גוטליב והרבה דרמה מקורית באמצע

yes הציגה היום את לוח השידורים של ערוץ yes ישראלי לשנת 2008. לצד שמונה הפקות מקור חדשות, תעלינה עונות נוספות לסדרות "לא הבטחתי לך", "פעם בחיים", "אולי הפעם", "מסכים" ולמגזין "Y בעשר". בנוסף, מציג הערוץ משבצת חודשית בה ישודר סרט ישראלי ש- yes הייתה שותפה להפקתו.

הערב של yes ישראלי יתחיל עם "דני הוליווד", דרמה מוזיקלית בכיכובו של רן דנקר שחוזרת לתל אביב של שנות הששים. אחריה תשודר העונה החדשה של "Y בעשר" עם כתבות השטח החדשות יעל גולדמן ונועה מימן. באמצע ינואר תצטרף העונה השלישית של "פעם בחיים" שתציב צמדי ידוענים בסיטואציות רחוקות מחיי השיגרה שלהם. הערב ייסגר בתכנית תכנית סיכום היום הסאטירית של אורי גוטליב, "עד כאן".

הדרמות "לא הבטחתי לך", "אולי הפעם" ו "מסכים" חוזרות כל אחת לעונה שניה. "לא הבטחתי לך" תציג את שלושת החברים לאחר תהליך התבגרות שעברו. "אולי הפעם" תמשיך להציג זוגיות ויחסים בשילוב של דרמה והומור. "מסכים", דרמת היחסים בוידיאו צ'ט, מתוגברת העונה במבחר דמויות ושחקנים חדשים.

רווקים בירושלים וגרושים בתל אביב

בין הסדרות החדשות של הערוץ ניתן למצוא את "סרוגים", סדרת הדרמה שעוסקת בחיי רווקים ורווקות דתיים בירושלים עיה"ק תובב"א. "רביעיית רן", סדרת דרמה המציגה רביעיית אחים שמלווה על ידי במאי דוקומנטרי , "חצי חצי", דרמה יומית שתתרחש במשרד עורכי דין שמתמחים בגירושים. "פאפאדיזי", דרמה סאטירית שהחלה כפרוייקט ביו טיוב. "שולץ", תכנית בידור שבועית שמשלבת תכנית אירוח וסיטקום, על קואוצ'ר לסלבס. נוסף על כל אלו, תעלה מיני סדרה בת ארבעה פרקים בשם "חקירה פנימית" בהשתתפות ענת וקסמן, דני גבע ואחרים, שתעסוק בחקירת רצח בקיבוץ.

יונה ויזנטל, סמנכ"ל התוכן של yes מסר: "זהו היצע עשיר, מגוון וחדשני. חלק מהתכנים מציגים פורמטים חדשים אשר טרם נראו על המסך ואנו שמחים להעניק אותם ללקוחותינו. אנו רואים חשיבות רבה בהענקת תוכן מקורי ללקוחותינו. גם השנה בדומה לשנים האחרונות, תעמוד yes במחויבותה להפקות מקור הרבה מעל הנדרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully