וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמות פרק ג'

ענת קם

19.12.2007 / 0:16

שמות נוספים למיזם של ידיעות במירוץ העקר להחליף את המותג המנצח דה יואל. וגם: קוראים ומשפיעים, איך מקבלים את דה יואל ראשונים

אז איך יקראו למיזם הכלכלי החדש של ידיעות אחרונות? היום נודע לוואלה! ברנז'ה, כי לצד "מומנטום" שכבר מופיע על עמודי הפיילוט של המיזם, מתמודדים גם "כלכליסט" ו "Y-Business". ככל הנראה, שמו הסופי של המיזם, טרם סוכם באופן רשמי, אולם גורמים במערכת אמרו היום לוואלה! ברנז'ה כי הסיכוי שייבחר שם שאינו אחד מהם נמוך.



וואלה! ברנז'ה בשירות הגולשים

בתוך כך, הפיצה היום מערכת המיזם מייל הקורא לכל המעונין להצטרף למאגר אקסקלוסיבי של אנשים שיקבלו את העיתון לפני הפצתו לציבור. לטובת קוראינו שלא זכו להימנות על מקבלי המייל שנשא את הכותרת "עיתון נולד", להלן הנוסח המלא:

מחפשים שותפים להצלחה:
בשבועות הקרובים ייצא לאור העיתון הכלכלי החדש מבית "ידיעות אחרונות". ואנחנו מחפשים אתכם. אנחנו בונים כאן מאגר של אנשים איכותיים שיקבלו את העיתון בשבועות הראשונים.

כאן אתם נכנסים לתמונה. אם אתם רוצים להיות בין הראשונים שיציצו, יכירו ויגיבו על התכנים ויהיו שותפים לבניית ההצלחה החדשה, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לשלוח לדוא"ל המופיע כאן את פרטיכם האישיים ובהם שם, שם משפחה, טלפון, טלפון נייד, יישוב, רחוב ומס' בית והעיתון יגיע אליכם עד הדלת.
אנא הפיצו את ההודעה לחברים, מכרים ומי שאתם חפצים ביקרו.
שלחו לדוא"ל: rishonim@yedioth.co.il"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully