וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלטלה ב-nrg: מנכ"ל האתר אחיעד שריג התפטר

ענת קם

19.12.2007 / 19:00

שריג הודיע לפני שעה קלה למנכ"ל מעריב רוני קליינפלד על התפטרותו. בצהריים עזב את nrg העורך הראשי איתי בן ניסים. שריג: אמשיך לסייע בתחומי האינטרנט והניו-מדיה

מנכ"ל nrg אחיעד שריג הודיע היום (רביעי) על עזיבתו את התפקיד. שריג נכנס לתפקידו לפני מספר חודשים ועזיבתו היום מצטרפת לעזיבתו של העורך הראשי איתי בן ניסים שהודיע בצהריים על התפטרותו.

התפטרותם של השניים הוגשה היום על רקע חילופי התפקידים במשרת עורך "מעריב". השניים מונו על ידי מי שהיה העורך, אמנון דנקנר. אולם בתחילת החודש הוחלף דנקנר על ידי רותי יובל ודורון גלעזר ורבים העריכו כי עם כניסתם לתפקיד, ובתוך כך קבלת האחריות על nrg, יאלצו בן ניסים ושריג לעזוב את תפקידם.

שריג החל את תפקידו לפני פחות מחצי שנה, ביולי האחרון. לפני כן שימש כמנכ"ל יורם לימודים. בן-ניסים נכנס לתפקידו רק בספטמבר האחרון והחליף את חיליק שריר שעזב לחדשות ערוץ 2. לפני שהגיע ל-nrg, ערך איתי בן ניסים את תכנית הבוקר של רשת. בשלב זה לא ידוע מי ימלא את מקומו באתר.

לוואלה! ברנז'ה נודע כי בן ניסים יחזור לרשת וסיכם לאחרונה עם הזכיינית על תפקיד העורך הראשי של העונה הבאה של "משפחה חורגת".

אחיעד שריג מסר בתגובה, כי הוא מודה לעופר נמרודי "על רצונו ותמיכתו בהובלת הקבוצה". לדבריו, הוא מאמין בתנופה של העיתון ובצוות שלו. "אמשיך לדחוף קדימה ולסייע בתחומי האינטרנט והניו-מדיה של הקבוצה ככל שיידרש עד לתום תקופת כהונתי". קליינפלד אמר אף הוא, כי הוא מודה לשריג על מחויבותו והבהיר כי בכוונתו להיעזר בו והוא "בטוח שימשיך לתרום מניסיונו להמשך התנופה והצלחת הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully