וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידיעות לא יתחמק מאחריות

ענת קם

20.12.2007 / 12:31

בקשתו של העיתון לדחות על הסף תביעה של מפוטרי פנאי פלוס נדחתה. "זהו נסיון מכוער של ידיעות למלט עצמה מאחריות לפיטורים מכוערים"

בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב דחה את בקשת ידיעות אחרונות לדחות על הסף תביעה של מפוטרי המגזין פנאי פלוס נגדו. העיתון ביקש לדחות את התביעה משום שלטענתו הוא מהווה גוף נפרד מהמגזין, אין ביניהם קשר משפטי והעיתון אינו אחראי למה שקורה במגזין. ביום חמישי שעבר קבעה השופטת אפרת לקסר כי טענה זו תתברר במהלך המשפט ודחתה את בקשת הדחייה.

התביעה הוגשה על ידי עורך הדין טל שחר בשם ששה עובדים לשעבר של "פנאי פלוס", שפוטרו, לטענתם, על רקע גילם המבוגר. בתביעתם דורשים התובעים פיצויים על סך מאה אלף שקלים לכל אחד. ידיעות אחרונות טרם הגיש כתב הגנה ואף ניסה כאמור, ללא הצלחה, לבקש מבית המשפט לדחות את התביעה.

עורך הדין טל שחר, המייצג את העיתונאים, התייחס להחלטת בית הדין שלא קיבל את בקשת ידיעות למחוק את התביעה על הסף: "אין לי אלא להצר על הניסיון המכוער של ידיעות אחרונות למלט עצמה מאחריות לפיטוריהם האסורים של עיתונאי 'פנאי פלוס'. אני בטוח כי העיתונאים שנבעטו מהמגזין 'פנאי פלוס' בשל גילם המתקדם יזכו בפיצוי הוגן שיעשה צדק וימנע מידיעות לחזור על מעשים מבישים מעין אלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully