וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הברווז חוזר למעריב?

ענת קם

20.12.2007 / 15:57

אי וודאות במסדרונות nrg הבוקר. מסתמן כי העורכת הראשית החדשה של האתר תהיה תחקירנית המקומון כל העיר לשעבר, בירנית גורן

יום אחרי הטלטלה ב-nrg והתפטרות המנכ"ל אחיעד שריג והעורך הראשי איתי בן ניסים שורר אי שקט במסדרונות האתר.

מאז הקמתו ב-2004 ספג nrg טלטלות רבות, לאחרונה הן הפכו תכופות אף יותר. העורך הראשי איתי בן נסים היה בתפקידו שלושה חודשים בלבד ואילו המנכ"ל אחיעד שריג נכנס לתפקידו ביולי האחרון. בן ניסים החליף את חיליק שריר, שמונה לתפקיד העורך הראשי לאחר תקופה ארוכה בה תיפקד האתר ללא עורך. שריר עצמו היה בתפקיד פחות מחצי שנה. גורם באתר אמר לוואלה! ברנז'ה: "המינוי של שריג ובן ניסים הפיח תקווה בעובדים רבים העזיבה שלהם מעמידה את העובדים במצב של הרבה שאלות לא פתורות".

בשלב זה, ההערכות הן כי עזיבתם של שריג ובן ניסים תגרור עזיבות נוספות, אולם בניגוד לפרסומים המנהלים באתר, גיא סבר, רון הנטמן ומרק טולצ’ינסקי לא התפטרו ובשלב זה הם שוקלים את צעדיהם. אתמול התקיימה ישיבה של אנשי האתר עם עורכי מעריב רותי יובל ודורון גלעזר, פגישה ראשונה מאז נכנסו השניים לתפקיד.

ההערכה ב-nrg היא כי עיקר השינוי הצפוי באתר יתבטא בהקטנה משמעותית של נפח התוכן העצמאי ובהתבססות על שימוש בתכני מערכת הפרינט. nrg יהפוך ככל הנראה לשלוחת האינטרנט של העיתון המודפס, מהלך שיחסוך הוצאות רבות לקבוצת מעריב.

העבר של בירנית גורן ונמרודי

בתוך כך החלה במעריב בורסת שמות לגבי זהותו של העורך הראשי החדש של האתר. לוואלה! ברנז'ה נודע כי אחת המועמדות המובילות היא העיתונאית בירנית גורן , שהיתה תחקירנית במקומון הירושלמי כל העיר ועבדה יחד עם רותי יובל ודורון גלעזר.

גורן זכורה כמי שהייתה חתומה יחד עם עינת ברקוביץ' על התחקיר המפוקפק שהתפרסם בעיתון ב- 1996, תקופה קצרה לאחר בחירתו של בנימין נתניהו לראשות הממשלה, בו נטען כי נתניהו הוא סוכן CIA בשם ג'ון ג'. סאליבן. התחקיר זכה לתואר המפוקפק: "הברווז העיתונאי של השנה" לשנת 96 במשאל שנערך בקרב עיתונאים בתכניתו של רם עברון בערוץ 1. עוד בטרם התפרסם התחקיר על נתניהו פירסמה גורן תחקיר שטען כי מו"ל מעריב עופר נמרודי ותחקירן העיתון דאז רונאל פישר סוחטים מפרסמים באמצעות תחקירים. בעקבות התחקיר נתבעה גורן יחד עם המקומון כל העיר בתביעת דיבה שהסתיימה בסופו של דבר בפשרה.

בשנים האחרונות מתגוררת גורן באנגליה, שם ניהלה אתר אינטרנט בשם "אטלס" שעסק בסיקור מירוצי פורמולה 1. כתב רכב בכיר ציין כי גורן נעשתה דמות מאוד בולטת בעולם האינטרנט בתחום המירוצים.

במעריב סרבו להתייחס למינוייה של בירנית גורן, מנכ"ל מעריב רוני קליינפלד אמר לוואלה! ברנז'ה: " איתי רק הודיע על התפטרותו, עוד אין מועמדים. יש אנשים שרוצים לדחוף את עצמם ויש אנשים שרוצים לדחוף אחרים, כרגע אין אף מועמד ספציפי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully