וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוישו התפקידים בצמרת nrg

ענת קם

23.12.2007 / 3:00

יוסי גולד, לשעבר מנכ"ל חברת מפה אינטרנט יהיה מנכ"ל אתר האינטרנט של מעריב במקום אחיעד שריג. בירנית גורן תהיה העורכת הראשית

עורכי מעריב, רותי יובל ודורון גלעזר, יודיעו היום על מינויים של מנכ"ל ועורכת ראשית חדשים לאתר nrg. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, בירנית גורן תמונה לעורכת הראשית של האתר במקומו של איתי בן ניסים שהודיע על עזיבתו ביום רביעי האחרון. יוסי גולד ימונה למנכ"ל האתר במקומו של אחיעד שריג, שהודיע על התפטרותו מהתפקיד ביום חמישי האחרון וימשיך לייעץ למעריב בתחום הניו מדיה.

גורן תשוב ארצה לאחר שש שנים בהן עבדה כעורכת בחטיבת האינטרנט של קבוצת היימרקט הבריטית. בשנות התשעים עבדה עם גלעזר ויובל במקומון הירושלמי כל העיר ולאחר מכן עברה לידיעות אחרונות, שם הייתה עורכת חדשות ומאוחר יותר עורכת מוסף "ממון".

גורן זכורה כמי שהייתה חתומה יחד עם עינת ברקוביץ' על התחקיר המפוקפק שהתפרסם בכל העיר ב- 1996, בו נטען כי בנימין נתניהו הוא סוכן CIA בשם ג'ון ג'. סאליבן. עוד בטרם התפרסם התחקיר על נתניהו פירסמה גורן תחקיר שטען כי מו"ל מעריב עופר נמרודי ותחקירן העיתון דאז רונאל פישר סוחטים מפרסמים באמצעות תחקירים. בעקבות התחקיר נתבעה גורן יחד עם המקומון כל העיר בתביעת דיבה שהסתיימה בסופו של דבר בפשרה.

בירנית גורן מסרה: "אני מקווה לתרום למעריב מהידע והניסיון שצברתי, במטרה לבסס את מעריב כמוביל בתחום האינטרנט".

מנכ"ל זהב

יוסי גולד היה עד לאחרונה מנכ"ל חברת מפה אינטרנט, אותה הקים ב-1997 וניהל מאז. החברה נמכרה בקיץ האחרון לחברת איתוראן. בעבר מילא תפקידי עריכה שונים ברשת שוקן ובידיעות אחרונות והוא בוגר לימודי מחשבים ומנהל עסקים.

יוסי גולד מסר: "אנו נתמקד בשדרוג והקמת מוצרים חדשים תוך ניצול היתרונות של nrg והחולשות של המתחרים. מעריב נמצא היום בעמדת זינוק מצוינת להוביל את התוכן האינטרנטי בישראל".

עורכי העיתון והמנכ"ל רוני קליינפלד מסרו: "במסגרת השקה מחודשת של מעריב יש לנו כוונה למצב את nrg כמוביל בתחום התוכן, במסגרת עיצובו מחדש כמו גם הרחבה של התכנים שלו ויצירת זיקה הדוקה יותר בין העיתון המודפס לאתר. בתוך כמה חודשים צפויים גורן וגולד, שאנו נרגשים מהצטרפותם למעריב, להציג את האתר החדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully