וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלכלת בית

ענת קם

23.12.2007 / 14:16

מרגישים את דה יואל מתקרב, המוסף הכלכלי TheMarker מתרחב: יותר מדורים יותר עמודים וימכר גם בנפרד בדוכנים

קבוצת הארץ החליטה על הרחבת העיתון הכלכלי TheMarker, שיוצא במתכונתו החדשה בימים אלה. ההרחבה תכלול מדורים חדשים, הגדלת מספר העמודים וכן שינויים בעיצוב. בנוסף, החל מה-1 בינואר 2008, יוצע העיתון למכירה בנפרד מהארץ. מנויי הארץ ימשיכו לקבל את העיתון, אך מי שמעוניין לרכוש רק את המגזין הכלכלי יוכל לעשות זאת על ידי רכישת מנוי נפרד או תמורת חמישה שקלים בנקודות המכירה.

במסגרת ההתרחבות יגדל מספר עמודי המערכת, המדורים כלכלה עולמית, נדל"ן, שיווק ופרסום והיי-טק יורחבו וכן יושקו מדורים חדשים: כלכלת בריאות, קפטן דיגיטל שיעסוק בחיים בעידן הדיגיטאלי ומדור המיועד למנהלים ואנשי קריירה ויעסוק בחיים שמחוץ למשרד. מהדורת יום ראשון תורחב ומוסף ה- MarketMoney, מוסף ההשקעות והצרכנות הפיננסית, יעבור מיום שלישי ליום ראשון. בנוסף, ממשיכים בעיתון במסע גיוסים ולאחרונה הצטרפו לעיתון כ 20 עיתונאים, עורכים ומעצבים.

בנוסף לשינויים התוכניים, העיתון יזכה גם לעיצוב חדש, אותו יוביל המעצב גל ורטמן, שייצור הפרדה ברורה יותר בין תכנים חדשותיים שוטפים לבין כתבות מגזין.

יוסי ורשבסקי, מנכ"ל הארץ מסר: "השקת ה- TheMarker לפני כשלוש שנים יצרה מהפכה בעיתון הארץ ובעיתונות בישראל וגם היום הוא ממשיך לשנות את פניה. מאז השקת העיתון הכלכלי החדש גדל מספר המנויים של עיתון "הארץ" בקצב מהיר. בעקבות הזינוק במספר המנויים זיהינו גם פוטנציאל רב בעיתון כלכלי נפרד עבור קהל היעד המתעניין בעיקר בנושאים כלכליים. אנו מוצאים שיש מקום למתחרה מקצועי, מוביל ובעל מוניטין כמו TheMarker. "

סמי פרץ, עורך TheMarker מסר: "TheMarker, העיתון המוביל את זירת העיתונות הכלכלית בישראל, הוא עיתון דינאמי שנמצא עם היד על הדופק ומודע לצרכים המשתנים של קהל הקוראים. על כן, החלטנו על ההתרחבות, שנועדה לתת מענה הן לקוראים קיימים והן לקוראים חדשים, המגלים סקרנות כלפי נושאים כלכליים ומעונינים להתפתח בתחום המקצועי".

  • עוד באותו נושא:
  • themarker

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully