וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

VOD דוקו

דוקומנטרי על פי דרישה: החל מיום חמישי הקרוב ישודרו סרטים דוקומנטרים של HBO ב-VOD של HOT

HOT תשיק ביום חמישי את HBO דוקו - רצועה דוקומנטרית חדשה במסגרת קטגוריית HBO On Demand ב-HOT V.O.D. את הרצועה יחנוך סרט התעודה "אי.אר. בגדד" (Baghdad ER”"), שזכה בשנת 2006 בארבעה פרסי אמי. הסרט שצולם במשך חודשיים בקיץ 2005, עוקב אחר הנעשה בבית חולים של צבא ארה"ב בעיראק ומתאר את המאבק להצלת חיי החיילים הפצועים, שרובם נפגעו מפצצות ביתיות ואמצעי לחימה מאולתרים. את הסרט ביימו ג'ון אלפרט ומתיו אוניל.

הרצועה החדשה כוללת את מיטב הסרטים הדוקומנטריים שהפיקה בשנים האחרונות רשת HBO היוקרתית, כשמדי חודש ישובצו במסגרתה שני סרטים. בין התכנים שיעלו בתחילת שנת 2008: "כשהסכרים נפלו" ("When the Levees Broke ") - מיני סדרה דוקומנטרית עטורת שבחים של ספייק לי, שזכתה בשלושה פרסי אמי, על תפקודה הלקוי של ממשלת ארה"ב בזמן אסון סופת ההוריקן קתרינה, "מונולוגים מהוואגינה" ("The Vagina Monologues"( - תעודה המבוססת על המחזה הפרובוקטיבי הנודע, "Twist of Faith" - סרט שהיה מועמד לאוסקר בשנת 2005, אודות גבר המתמודד עם טראומת ילדות של ניצול מיני ע"י כומר, "Chernobyl Heart" - זוכה האוסקר בשנת 2004 לסרט הדוקומנטרי הקצר, על ילדים שנולדו עם פגם בעקבות האסון הגרעיני שאירע בצ'רנוביל בשנת 1986, The First 100 Years: A Celebration of American” Movies” ועוד.

הקטגוריה החדשה של הסרטים הדוקומנטרים יוצאת לדרך בעקבות הפופולריות העצומה של הז'אנר הדוקומנטרי בשנים האחרונות, שרק הולכת וגוברת לאחרונה. הסרט הדוקומנטרי נחשב כיום לאחד הז'אנרים המעניינים והחדשניים בתעשיית הטלוויזיה והקולנוע, ובזכות סרטים כמו "פרנהייט 9/11", "לאכול בגדול" ורבים אחרים, הקולנוע הדוקומנטרי הוא כבר לא נחלת קהל קטן ואיכותי של שוחרי פסטיבלים, אלא ז'אנר שמושך את הקהל הרחב ומתאפיין גם בסרטים חזקים, מדוברים ומצליחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully