וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדיו חזק

ענת קם

24.12.2007 / 11:27

הרשות השניה אישרה את לוחות השידורים של הרדיו האזורי לשנת 2008 ותגביר את הפיקוח על התחנות החל מהשנה הקרובה

ועדת הרדיו של מועצת הרשות השנייה דנה אתמול בלוחות התכניות של 14 תחנות הרדיו האזורי לשנת 2008. לוחות השידורים נבדקו על ידי הנהלת הרשות השנייה על פי הפרמטרים הבאים: אפיון התחנה, התאמת הלוח לאפיון, שינויים בלוח (לעומת לוחות קודמים), שידורים בשיתופי פעולה (סינדיקציה), שידור חדשות ומידע, קשר עם הציבור ומתן ביטוי למאזינים והערכה כללית.

הועדה אישרה את המלצת הנהלת הרשות באשר לאישור לוח השידורים בתנאים הבאים: יתקיים פיקוח יזום של הרשות השנייה על תחנות הרדיו האזורי: עד עתה הפיקוח על הרדיו האזורי בוצע בעקבות תלונות ציבור שהגיעו לרשות. משנת 2008 יוקצו שעות פיקוח יזום על פי פרמטרים שתקבע הרשות. האישור מוגבל לתקופת הזיכיון של כל תחנה על פי הזיכיון שאותו קיבלה, פיצול השידורים מוגבל לתקופת הזיכיון הנוכחית, שעות הסינדיקציה בין תחנות יצומצמו.

על פי הבדיקה נצפו המגמות הבאות בכל תחנות הרדיו האזורי: התחנות מקדמות את המוסיקה הישראלית על כל גווניה ורבדיה בין אם על ידי אומנים צעירים וותיקים ובין אם על ידי מתן הזדמנות לכישרונות חדשים.

מסתמנת מגמה של שינוי בהחדרה ובתגבור של שידורי אקטואליה ועיסוק בענייני היום מזוויות שונות (הומור, סאטירה, סיכומים ושיחות עם מאזינים) אשר תופסים את מקומן של תכניות בעלות אופי מוזיקלי גרידא.

התחנות מאופיינות כל אחת לפי קהל היעד והייחוד של האזור בהן הן משדרות גם כחלק מההתמודדות בתחרות מול רשתות ארציות. חיזוק הקשר בין התחנות למאזינים בכל אזור- נמשך.

מנשה סמירה מנכ"ל הרשות השנייה אמר: "אישור לוחות השידורים נעשה תוך התייחסות למכרזים החדשים של התחנות בגל א' ובגל ב'. ההמלצה שלנו הייתה להגדיל את הפיקוח היזום על התחנות האזורית כך שהפיקוח ייעשה תוך מתן דגש על יישום החלטות וכללי הרשות ועמידת הזכיינים בלוחות השידורים, בפיצול השידורים, בשעות הסינדיקציה ובתקינות השפה העברית".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully