וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב זה אתה

ענת קם

24.12.2007 / 17:24

האזרח אילן דנינו נאבק בזכיינית ערוץ 2 קשת ובטדי הפקות על רישום המותג "כוכב נולד" כסימן מסחרי על שמו. בינתיים הולך לו לא רע

נדחה ערעור נוסף של זכיינית ערוץ 2 קשת וחברת ההפקות טדי נגד ההחלטה לאפשר לאזרח אילן דנינו לרשום את המותג "כוכב נולד" כסימן מסחרי על שמו. סגן רשם הפטנטים, המדגמים וסימני המסחר, נח שלו שלומוביץ קבע לפני עשרה ימים כי, כי דין ההתנגדות להידחות על הסף. דחיית ההתנגדות היא שלב נוסף בסאגה משפטית ארוכה בין קשת וטדי לבין דנינו על המאבק לזכויות על המותג "כוכב נולד".

תחילת הפרשה בספטמבר 2003, אז הגיש דנינו, בעל אולפן הפקות הנושא את השם "כוכב נולד" בקשה לרשם הפטנטים לרשות את המותג "כוכב נולד" על שמו. כחודש לאחר מכן, הגישו טדי וקשת בקשה זהה. בתום הליך המכונה "הליך יריבות של בקשות מתחרות" שבחן את הבקשות לפי שיקולי מועד הרישום, תום הלב, היקף השימוש והאינטרס הציבורי, ניתנה בדצמבר 2005 החלטה כי בקשתן של קשת וטדי תידחה ויימשך הליך בחינת בקשתו של דנינו. אין זה אומר בהכרח כי דנינו הוא זה שיוכל לרשום את "כוכב נולד" על שמו, אולם בהחלט מונע מקשת וטדי לעשות כן.

עם מתן ההחלטה הודיעו קשת וטדי כי תערערנה עליה. בתום שנתיים של הליכים משפטיים, נקבע בשבוע שעבר כי ההתנגדות להחלטה שניתנה ב 2005 תידחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully