וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאת הצופרים

ענת קם

24.12.2007 / 18:16

רכבת ישראל פירסמה היום את התנאים לחלוקת חינמונים בתחנותיה: יכולת להדפיס 150 אלף עותקים ביום וגם מליון וחצי שקל

הנהלת רכבת ישראל הודיעה היום על התנאים לחלוקת חינמונים בשטחי תחנותיה. עמידה בתנאים אלו תאפשר לכל החפץ בכך לחלק חינמונים בשטחי תחנות הרכבת ללא צורך במכרז. לדברי הנהלת הרכבת, "הרחבת מגוון עיתוני החינם המחולקים בתחנות ופתיחת השוק לתחרות יביאו לשיפור המוצר ואיכותו לטובת ציבור הנוסעים."

התנאים כוללים תשלום של למעלה ממיליון וחצי שקלים תמורת הזכות לחלק את העיתונים בשטחי תחנות הרכבת ויכולת מוכחת של המו"ל להדפסה בפועל של 150 אלף עותקים ביום. על עורך העיתון שיחולק להיות בעל ניסיון של שלוש שנים לפחות בעריכה בהיקף ארצי והעיתון שיחולק יהיה כזה שהופץ לפחות שלושה חודשים במהלך השנה האחרונה.

תנאים נוספים קובעים כי חלוקה באמצעות דיילים תתאפשר רק באמצעות דייל אחד בכל תחנה, למעט מספר תחנות גדולות בהן ניתן יהיה להציב שני דיילים. הנהלת הרכבת דורשת גם כי העיתון שיחולק מקיים מערכת של מכירת שטחי פרסום בעיתונות כתובה בתפוצה ארצית בהיקף חודשי ממוצע של 350,000 לפחות בשלושה מהחודשים במהלך השנה האחרונה. בנוסף, על מחלק העיתון לדאוג להצבת פחי מחזור בתחנות ולפינויים.

תנאים אלו מאפשרים לכל החינמונים הפועלים היום בשוק להכנס לשטחי הרכבת ולמעשה מבטלים את הבלעדיות שיש לעיתון ישראלי על הפצתו בשטחה. "ישראל היום" של שלדון אדלסון מחולק כבר היום סמוך לתחנות הרכבת..

מחברת הירשמדיה, המפיצה את "ישראלי", נמסר: "הודעת הנהלת הרכבת הועברה לבחינה על ידי היועצים המשפטיים שלנו ואנו ממתינים לחוות דעתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully