וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרובים רבים

ענת קם

25.12.2007 / 14:18

מנכ"לית החינוכית יפה ויגודסקי תוקפת במכתב את הועדים: "אל לעובדים לחרוג לתחומים שהינם מסמכותה ואחריותה של הנהלת הארגון"

עובדי הטלוויזיה החינוכית קיבלו אתמול מכתב "פניה אישית" מהמנכ"לית יפה ויגודסקי בו היא מעדכנת אותם על מצבה של הטלוויזיה. במכתבה מתייחסת ויגודסקי לפרשנות, מוטעית לטענתה, להחלטות השונות שהתקבלו לאחרונה, זאת בעקבות אסיפת עובדים שהתקיימה לאחרונה בחינוכית.

ויגודסקי טוענת במכתבה כי עיצומי העובדים הביאו לדחייתו של עליית לוח השידורים החדש של החינוכית שהיה מיועד לינואר. היא כותבת כי מעולם לא הייתה כוונה לפטר 100 עובדים, אלא כוונה לסכם תנאי פרישה מרצון לעובדים המעונינים בכך. עוד נכתב, כי תכנון וביצוע התפאורה לאולפן החדש הופנה לגורמים חיצוניים בשל קוצר הזמן ומחסור בכח אדם מקצועי וכי אין מדובר בנהלים חדשים, אלא פתרון יחיד לבעיה נקודתית. מהחינוכית נמסר כי ועדי העובדים מסרבים להכניס לתחנה את האולפן החדש, ולכן מתעכבת השקת לוח השידורים החדש של החינוכית.

במכתב תוקפת ויגודסקי את הועדים: "אין זו הפעם הראשונה, שבה נותנים חלקם של הועדים פירוש מוטעה להחלטות הנציבות, האוצר או ההנהלה..." בהמשך נכתב: "כל ארגון מתוקן בנוי מצוות הנהלה, כמו גם עובדים, המיוצגים על ידי ועדים אשר מתפקידם לדאוג לזכויותיהם, ואל להם לחרוג לתחומים שהינם מסמכותה ואחריותה של הנהלת הארגון... כשם שאין בכוונתנו לגזול את תפקידם של הועדים, לא נאפשר לועדים לנהל את הטלוויזיה החינוכית."

עובד לשעבר בטלוויזיה החינוכית אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "אין שם הנהלה, אין שם דרג מקצועי, אין באמת לוח שידורים חדש. מצבה של הטלוויזיה החינוכית כיום טראגי בעיניי, הם ויתרו על הרבה תכניות איכותיות (בשנה האחרונה ירדו מלוח השידורים "בקריאה ראשונה" עם אבירמה גולן ותכנית המחשבים הותיקה "זומביט", ע.ק.), דב אלבוים כבר לא שם, אין יותר תכניות לגיל הרך שהיו פאר היצירה של החינוכית. נכון שגם ידיהם של העובדים לא נקיות לגמרי, אבל אי אפשר לעשות שם כלום."

טרם התקבלה התייחסות עובדי החינוכית למכתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully