וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדינה בדקה

ענת קם

25.12.2007 / 17:31

שלוש תחנות רדיו אזוריות יפיקו יחד וישדרו פינות בנות שישים שניות שיציינו ארועים חשובים בתולדות מדינת ישראל

תחנות הרדיו האזורי: רדיו חיפה, רדיו תל אביב ורדיו דרום ישתפו פעולה לרגל יום העצמאות ה-60. תחת השם "60 שניות על 60 שנה" קובצו עשרות ראיונות והקלטות בעלות ערך היסטורי כמו הכרזת המדינה, השידור הראשון של הטלוויזיה החינוכית, ביקור סאדאת, הזכיה באירוויזיון, מדליית הזהב האולימפית הראשונה ועוד.

החל מה- 1 בינואר 2008 ועד ליום העצמאות ישודרו בשלוש התחנות 60 פינות היסטוריות בנות 60 שניות המוקדשות לאירועים מרגשים בתולדות המדינה. הפינות תשודרנה פעמיים ביום וביום העצמאות יוקדש יום שידור מלא שיכלול את כל הפינות ברצף.

דני נישליס, מנכ"ל רדיו חיפה ויזם הפרויקט מסר: "נראה לי נכון שדווקא הרדיו ככלי התקשורת דרכו הכריזו על הקמת המדינה, יהיה הראשון לפתוח את חגיגות ה- 60 של המדינה".

שי בן מאור, מנכ"ל רדיו תל אביב מסר: "רדיו תל אביב גאה ליטול חלק בפרויקט לאומי זה ולהעניק כמתנת יום הולדת למדינת ישראל תיעוד של 60 מרגעיה המרוממים ביותר".

דוד יוסוב, מנכ"ל רדיו דרום מסר: "חגיגות ה- 60 הן נקודת ציון חשובה הראויה לתשומת לב מיוחדת מצד כלי תקשורת מרכזיים בהוויה הישראלית. אך לצד הגיבורים של העבר צריך לזכור גם את הגיבורים של ההווה שנמצאים כאן בדרום- תושבי שדרות ועוטף עזה נלחמים על חייהם מדי יום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully