וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון הולצמן היכה את כתב NRG

דוריה למפל ומיה יסעור

26.12.2007 / 21:22

תיעוד בוידאו: הזמר תקף בטקס פרסי עמ"י את כתב התרבות איתי שטרן. הולצמן: "שטרן ביקש ממני שוחד בעבר, העולם שלי התנפץ"

מערכת וואלה!

שרון הולצמן, חבר להקת "אביטפוס" המנוחה וזה שמוכר היום יותר כקול מאחורי השיר של הסדרה "מסודרים", תקף הערב (ד') את כתב התרבות של NRG איתי שטרן בטקס פרסי ערוץ המוזיקה הישראלית שנערך במועדון 24 בנמל תל אביב.

בשיחה עם וואלה!, מספר דקות אחרי הארוע, אמר שטרן: "בזמן שעמדתי וראיינתי את עמית ארז (חבר להקת "אטליז"), פתאום בא אלי בן אדם שאני לא מכיר ושאל אותי: 'אתה איתי שטרן?'. אמרתי לו שכן, ואז הוא שפך עלי את כוס השמפניה שהיתה לו ביד, חבט איתה במצח שלי, התחיל להרביץ לי ולא הפסיק. הבנתי שיורד לי דם מהאף, אני עדיין בהלם".

לדברי מקורב לשטרן שנכח בארוע, "איתי שטרן סירב לכתוב עליו (הולצמן) ביקורת בעבר, ובתגובה הוא פנה לכתבי ברנז'ה באתרי אינטרנט שונים, וניסה להחדיר לשם שמועה כאילו שטרן דרש ממנו כסף בתמורה לביקורת, שזו שטות גמורה". לדבריו של המקורב, "שרון עשה את זה בשביל כותרות, הוא חולה נפש הרי". מספר אנשים, ביניהם גם צלם וואלה!, ניסו להפריד בין השניים, ובסיומה של התקרית אנשי ביטחון הוציאו את הולצמן מהטקס.

זו אינה הפעם הראשונה בה הולצמן מנסה כוחו בפרובוקציות: לפני מספר חודשים העלה הולצמן לאתר האינטרנט שלו ידיעה מפורטת על מותו, שלכאורה נלקחה מאתר YNET, ועוצבה כאייטם ממדור התרבות באתר.

* צילום וידאו: זוהר ראובני

הולצמן: הגשתי תלונה במשטרה

שרון הולצמן ניסה להסביר הערב בשיחה עם וואלה! חדשות למה תקף את שטרן. לדבריו, "לפני שלושה חודשים הוצאתי סינגל, עברו שבוע-שבועיים ואיתי שטרן התעלם ממנו. התקשרתי אליו והוא אמר לי 'בגלל שזה הסינגל השלישי שלך אני אכתוב רק אם תשלם לי 1500 שקל. ברגע זה התמוטטתי. כל מה שהאמנתי בו נלקח לי, התנפץ לי העולם, כל מה שהאמנתי בו במוזיקה, בתום, הכל נשבר לי".

- וזו סיבה לתת אגרוף?
- "זה כאב לי שמבקר של NRG' דורש שוחד כדי לכתוב עלי. זה זיעזע אותי כי הבנתי שעוד מבקרים עושים את זה. הוא לא יכול להיות מבקר מוזיקלי כי אסור לבקש כסף ממוזיקאי שעובד בדם, יזע ודמעות שלוש שנים על אלבום. אנשים שיושבים מאחורי המקלדת לא מבינים מה אנחנו עוברים כדי לעשות מוזיקה".

- שטרן מתכוון להגיש נגדך תלונה במשטרה בעקבות האלימות שהפגנת
- "אני הגשתי תלונה נגדו לפני יומיים על נסיון ללקיחת שוחד ונאמר לי שהתלונה תיבדק. על כל תלונה שהוא מגיש נגדי אני אגיש שתיים נגדו".

איתי שטרן אמר בתגובה לדבריו של הולצמן: "אני מכחיש כל קשר לבקשת שוחד". בעניין התלונה אמר שטרן: "העניין אינו מוכר לי, ברגע שאקבל תלונה אגיב עליה. כרגע אני בדרכי לתחנת המשטרה להגיש נגדו תלונה על תקיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully