וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות השידור מוציאה למכרז את שידורי האולימפיאדה

ענת קם

31.12.2007 / 13:30

מציעה חלק מזכויות השידור המשחקים למכירה לגורמים משדרים, על מנת לאזן את עלויות הרכישה, זאת בתנאי שישודרו בערוץ פתוח

רשות השידור, המחזיקה בזכויות השידור בישראל של המשחקים האולימפיים בבייג'ין , מפרסמת היום מכרז למכירת זכויות שידורי טלויזיה של חלק מהמשחקים. הרשות מתכוונת להרחיב את היקף שידורי הספורט בתקופת האולימפיאדה והחליטה להציע חלק מזכויות השידור למכירה לגורמים משדרים אחרים על מנת לאזן את עלויות רכישת הזכויות.

המכרז כולל שלוש חבילות שידור, כאשר המתמודדים במכרז יוזמנו להגיש הצעות לשתי חבילות לפחות: חבילת המקצועות, שתכלול זכות בלעדית לשידור חי בישראל של תחרויות ספורט מ-15 מקצועות ספורט, שנבחרו על ידי רשות השידור ובנוסף שלושה מקצועות ספורט מתוך שישה מקצועות נוספים, לפי בחירת הזוכה.

חבילת הסיכום היומי שתכלול זכות לשדר תכנית סיכום יומית, מכל מקצועות הספורט והאירועים. הזוכה במכרז יהיה רשאי לשדר את תכנית הסיכום החל מהשעה 21:30, לאחר שתשודר תכנית הסיכום של רשות השידור. חבילת חדשות המשחקים האולימפיים תכלול את הזכות הבלעדית לשדר מהדורת חדשות באורך שלא יעלה על 30 שניות מכל מקצוע ספורט ולא יותר מ-5 דקות למהדורה.

במכרז רשאים להשתתף תאגידים שהם בעלי זיכיון לשדר בישראל בערוץ פתוח, כערוצים 2 ו-10 וכן תאגידים בעלי ערוצים בכבלים ובלווין ובלבד שעבור ערוצים אלו לא נדרש תשלום נוסף מעבר לתשלום עבור חבילת הבסיס. אם יתחייב גוף מסוים לפתוח את ערוציו לשידור ללא תשלום נוסף לשידורי המשחקים האולימפיים, תאפשר הרשות את השתתפותו במכרז.

רשות השידור תחליט על הזוכים ב-21 בינואר. הגורמים האחראים מטעם הרשות על המכרז הם אורי לוי-מנהל חטיבת החדשות של הערוץ הראשון, ששי אפרתי-מנהל מחלקת הספורט של הערוץ הראשון, אשר יסתייעו בעו"ד תומר קרני מהלשכה המשפטית של רשות השידור שיעניק ליווי משפטי להליך כולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully