וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: יונית לוי תגיש לבד

ענת קם

31.12.2007 / 23:19

יונית לוי תגיש את מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2 לבדה ברוב ימי השבוע. דני קושמרו יגיש בשאר הימים ויגיש גם את מהדורת מוצ"ש

יונית לוי תגיש את מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2 לבדה. כך נודע לוואלה! ברנז'ה. לוי תגיש את המהדורה ברוב ימי השבוע כשבימים בהם לא תגיש, יגיש את המהדורה דני קושמרו.

יונית לוי מגישה את המהדורה המרכזית של חדשות ערוץ 2 מזה למעלה מארבע שנים. היא החליפה את מיקי חיימוביץ' שעזבה לטובת חדשות 10 והתיישבה על הכסא לצידו של גדי סוקניק. ב-12 ביולי 2007 הודיע סוקניק כי בכוונתו לפרוש מהגשת המהדורה ומחברת החדשות של ערוץ 2.

עם היוודע דבר עזיבתו של סוקניק נבדקו בחברת החדשות מספר אפשרויות למגישים שישבו לצידה של לוי. בין המגישים שנבדקו ואף צילמו פיילוט: מגיש כלבוטק רפי גינת והפרשן לענייני ערבים של חדשות 10 צבי יחזקאלי.

בסופו של דבר החליט מנכ"ל חדשות 2 אבי וייס לוותר על הקונספט של ההגשה הזוגית ולהישאר עם לוי כמגישה מובילה, דבר שלטענת גורמים בחדשות ערוץ 2 מתאים יותר לרוח התקופה ולאופי ההגשה של לוי עצמה. יצויין כי בחודשים האחרונים אכן עלה הרייטינג של מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2, אולם עלייה זו היא גם טבעית במעבר מלוח שידורי הקיץ ללוח שידורי החורף.

קושמרו ימשיך להגיש גם את מהדורת מוצ"ש של חדשות 2, שהיא המהדורה הנצפית ביותר של חברת החדשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully