וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

yes ממשיכה עם מקאן אריקסון

עדי דברת

1.1.2008 / 17:15

תקציב הפרסום של החברה לשנת 2007 מוערך בכ- 8.5 מליון דולר. יו"ר בזק, שלמה רודב, מכנס ישיבת דירקטוריון בנושא

רון איילון, מנכ"ל yes, החליט לחדש את החוזה עם מקאן אריקסון ולבחור בו כמשרד הפרסום של yes בשנים הקרובות. זאת לאחר שמקאן אריקסון ואדלר חומסקי הציגו כל אחד את הפרזנטציות שלהם בפני החברה. שלמה רודב, יו"ר בזק, ביקש לכנס את ועדת הדירקטוריון של yes בנושא.

הדיון שיקבע מי יהיה משרד הפרסום של yes בשנים הקרובות משקף חילוקי דעות בין בעלי המניות של בזק ויורוקום על רקע מאבקי שליטה.

לרודב ואדלר חומסקי מערכת יחסים ארוכת שנים - כידוע, אדלר חומסקי משמש כמשרד הפרסום של בזק. כמו כן, אדלר חומסקי עובד שנים ארוכות עם חברת יפאורה הנמצאת בבעלות קירור והספקה - שם רודב הינו אחד מהבעלים.

מהצד השני, שאול אלוביץ', בעל השליטה ביורוקום, לא רוצה שהשליטה בתקציב הפרסום של בחברת yes תעבור כולה לאדלר חומסקי של בזק - כך מספרים גורמים בענף.

לפני כשנה חתמו אילן שילוח ורון אילון, מנכ"ל yes, על חוזה שתוקפו פג בסוף 2007. ההסכם הוא תולדה של התחייבות אישית של בעלי המניות ב-yes - שאול אלוביץ', בזק והמנכ"ל רון אילון - לשיתוף פעולה ארוך טווח, שנועד למנוע את מעבר מקאן לטיפול בקבוצת HOT המתחרה. שילוח קיבל אז הבטחה מאילון כי לא יעזוב את מקאן עד סוף 2007. כעת הגיעו השניים לפרשת דרכים, שבה מתבקשת הנהלת yes להכריע אם היא ממשיכה עם מקאן או עוברת לאדלר חומסקי, שמטפל בחלק הארי של תקציב הפרסום של קבוצת בזק, עמה נמנית גם yes.

תקציב הפרסום של yes נחשב לאחד התקציבים הגדולים והאסטרטגים של מקאן, המטפל בתקציב מ-2001, אז העבירה חברת הלוויין את התקציב מטיפולו של ראובני פרידן. תקציב הפרסום של yes ב-2007 עמד על כ-8.5 מיליון דולר במחירים ריאלים (הערכה לפי מחירי מחירון של יפעת בקרת פרסום).

מקאן אריקסון ואדלר חומסקי סירבו להגיב לידיעה.

בזק ו-yes סירבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully