וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונית ארבל מל-ח-מה

אשת יחסי הציבור רונית ארבל מזמינה את הקולגות לדון במה שהיא מכנה: "התנהגותו המשפילה של עדי גולד כלפי יחצ"נים"

רונית ארבל, אשת יחסי הציבור של ריטה, פנתה הבוקר במכתב לקולגות, אנשי יחסי הציבור ובו היא קוראת להם להיפגש על מנת לדון איתם בעבודה מול מוסף "7 לילות" של ידיעות אחרונות.

כזכור, ביום שישי האחרון התפרסמה ב-7 לילות כתבה שנויה במחלוקת על אודות ריטה. בתחילת השבוע טען המפיק המוסיקלי משה לוי כי דבריו בכתבה הוצאו מהקשרם. מנהלת גלגלצ דלית עופר אמרה כי הדברים בכתבה אינם משקפים את יחס התחנה כלפי ריטה. במוסף הספרותי של אותו גליון הופיע גם ראיון עם העורך הראשי של הוצאת כנרת זמורה ביתן דב אלפון. לטענת אלפון הכתתבה היתה מלאה בשגיאות ואי דיוקים והוא אף תיקן אותם על ידי סריקת הכתבה לפליקר שלו.

לפניכם המכתב: "ראשית אני מודה לכל מי שהתקשר לחזק ולתמוך במהלך הימים האחרונים לאחר פרסום הכתבה ב-7 לילות "צומת ריטה". לטעמי, נחצו כל גבולות הרשעות . כתבה שכל תכליתה ומהותה רוע וזדון לא זכורה לי מאז התחלתי לעסוק במקצוע – ואני כנראה מהוותיקות יותר. יכולתי להמשיך ולשבת בחיבוק ידיים , להתכופף ולחכות לחלוף הסערה משום הצורך בהמשך העבודה מול מוסף התרבות המוביל במדינה, אבל יושרי המקצועי אינו מניח לי לעשות כך.

"אינני יודעת מי מלקוחותיכם כבר נחשב ל-'נפגע 7 לילות' ומי בדרך להיות כזה . אינני יודעת מי מכם כבר הספיק לספוג את התנהגותו המשפילה של עדי גולד בהתנהלותו מול אנשי יחסי הציבור ומי מכם בדרך לספוג .

"לטעמי – מצינו. אם תחושתכם זהה לשלי – נראה לי שכדאי להיפגש. גם אם בסופה של הפגישה נחליט לא לעשות כלום , חשוב שנפגש ונדבר. הקפה- עלי."

- רונית ארבל, קיבלת תגובות?
"כן, נחסמה לי תיבת המייל"

עדי גולד סרב להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully