וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה התחתונה, עבודה אצל גאידמק

ענת קם

2.1.2008 / 8:02

עמנואל רוזן עוזב את רדיו ת"א. יגיש יחד עם השחקנית מירה עוואד תכנית סיכום שבוע מזווית אחרת ברדיו 99. נשמע קצת דומה, לא?

עמנואל רוזן עוזב את רדיו תל אביב, שם הוא מגיש את תכניתו "גומרים הולכים" מזה 12 שנה, מאז הקמת התחנה. רוזן יצטרף לרדיו 99 שבבעלות ארקדי גאידמק ויגיש יחד עם השחקנית מירה עוואד תכנית סיכום שבועית מדי יום שישי בין 09:00 ל-12:00. התוכנית החדשה תציג זווית אחרת לאירועים שונים בשבוע ותסקר מגוון תחומים ובהם פוליטיקה, חדשות אזוריות, אירועי תרבות אמנות וספורט ומדי שבוע יתארח באולפן "גיבור שבועי".

תוכניתם של רוזן ועוואד היא מהלך נוסף במסגרת ריבוי תכני אקטואליה וחברה ברדיו 99. התוכנית תשולב בלוח השידורים לצד רצועת הבוקר היומית בהגשת אראל סגל, גל גבאי ולינוי בר-גפן, "המשמר האזרחי" בהגשת גיא מרוז ואורלי וילנאי-פדרבוש, ו"ירוק באוויר" בהגשת ריקי בליך ורמי שדה שעוסקת בענייני איכות סביבה.

עמנואל רוזן מסר: " שמחתי מאוד להיות ברדיו תל אביב כשם שאני שמח מאוד להצטרף לרדיו 99, ואני בטוח שיהיה לי הרבה מה ללמוד מהשותפות וההגשה לצד מירה עוואד, מהשחקניות הבולטות והמוכשרות בארץ".

מירה עוואד מסרה: "אני מצפה להגיש תוכנית לצד עמנואל רוזן, מבכירי אנשי התקשורת. אני מאמינה שהמאזינים מאוד ייהנו מהזוויות האקטואליות של עמנואל לצד הזווית שלי כשחקנית ואמנית ".

מישל קרמרמן, מנכ"ל רדיו 99 מסרה:"אנו מצרפים לשורותינו את העיתונאים והמגישים הטובים ביותר בתחומם. תוכניתם של עמנואל ומירה תצטרף לעוגנים המרכזיים של התחנה ואין לי ספק שהשילוב ביניהם יביא לידי ביטוי את מגוון הדעות והתרבויות של המאזינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully