וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחנת קרליבך

ענת קם

2.1.2008 / 13:27

עם כניסתם של בירנית גורן ויוסי גולד ל-nrg עוזבים מספר עובדים את האתר. במוסף עסקים של מעריב ממלאים את השורות

גל עזיבות ב-nrg: דיוויד רפפורט, הארט-דיירקטור של האתר עוזב את תפקידו. רפפורט מונה רק לפני ארבעה חודשים, כחלק מסבב המינויים החדשים שהוביל אחיעד שריג, עד לאחרונה מנכ"ל nrg. רפפורט היה אחראי על עיצוב האתר והובלת ההשקה המחודשת שלו שבסופו של דבר לא תצא אל הפועל בגלל החילופים בצמרת מעריב ובצמרת האתר. לאחרונה החלו במעריב לעבוד על אתר למקומוני הרשת, פרויקט שרפפורט הוביל וגם עתידו לא ברור בשלב זה.

גם אור בוץ, מנהל הפרוייקטים באתר עוזב את תפקידו. בוץ, בן 28, מילא תפקידים שונים במעריב בארבע השנים האחרונות. לתפקידו האחרון באתר הוא מונה לפני כארבעה חודשים. עורכת מדור הרשת באתר, דורה קישינבסקי הודיעה לאחרונה על עזיבתה ותעבור ל "כלכליסט" של ידיעות אחרונות. קישינבסקי מונתה לתפקיד רק לפני חודש וחצי עם עזיבתו של עורך הרשת הקודם, עידו קינן, גם הוא לטובת המיזם של ידיעות. מנהלת המדיה כרמית גלעם ועורכת דף הבית עדי הגין סיימו גם הן את תפקידן.

עוד הוחלט על סגירת מחלקת הכספים של nrg, דבר שמסמל את מלוא היטמעותו במערכת מעריב.

לאחרונה הצטרפו למוסף העסקים שלוש כתבות חדשות: קרן דותן שעברה מ TheMarker ותהיה עורכת במוסף, חני יודל שהגיעה מאתר ice ומסקרת את תחום הפרסום ויעל טובינס, שתהיה כתבת שוק ההון.

  • עוד באותו נושא:
  • מעריב
  • nrg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully