וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלר חומסקי נפרד מחברת חשמל

עדי דברת

2.1.2008 / 17:07

ועדת המכרזים של חברת החשמל בחרה במקאן אריקסון כמשרד הפרסום של החברה. יטפל בתקציב של כ-23.5 מיליון שקל

ועדת המכרזים של חברת החשמל בחרה במקאן אריקסון כמשרד הפרסום של החברה. המלצת הוועדה תובא מחר לאישור בפני ועדת המכרזים של הדירקטוריון.

במידה וועדת הדירקטוריון תאשר את ההמלצה, יטפל מקאן אריקסון בתקציב שהוערך על ידי חברת החשמל בכ-23.5 מיליון שקל, בשנת 2008, עם שתי אופציות להארכה.

משרדים רבים התרעמו על תנאי המכרז - בין היתר על הקביעה כי 80% מהציון שלפיו יוחלט על משרד הפרסום שייבחר יינתן לפי שיקולים כספיים, ו-20% בלבד לפי שיקולים מקצועיים - והחליטו להחרימו. המשרדים שהחליטו שלא להתמודד במכרז הם אריאלי פובליסיס, גיתם BBDO, גלר נסיס, טמיר כהן, פוגל אוגילבי וגליקמן נטלר סמסונוב.

למכרז, שהיווה את אחד המכרזים הסוערים והמעניינים שידע ענף הפרסום בשנים האחרונות, ניגשו המשרדים: מקאן אריקסון, אדלר חומסקי & ורשבסקי, באומן בר ריבנאי, שלמור אבנון עמיחי, ראובני פרידן וזרמון גולדמן.

תקציב הפרסום של חברת החשמל מטופל מסוף 2001 אצל אדלר חומסקי & ורשבסקי. התקשרות זו ספגה ביקורת קשה, והפורום למען ארץ ישראל אף פנה בעבר למבקר המדינה, מיכה לינדנשטראוס, וביקש ממנו לבחון את חוקיות ההתקשרות. מבדיקה שערך אז היועץ המשפטי של חברת החשמל עלה כי ההתקשרות עם המשרד ב-2001 נעשתה באופן תקין, וכך גם שלוש הארכות החוזה בשנים האחרונות. ואולם, חוות הדעת המשפטית מטעם חברת החשמל קבעה כי החברה תתקשה להוציא אל הפועל הארכה רביעית ללא מכרז.

תקציב הפרסום של חברת החשמל ב-2007 עמד על כ-8 מיליון שקל (מחירים ריאלים, הערכה לפי מחירי מחירון של יפעת בקרת פרסום).

מחברת החשמל לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully