וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונה הנביא?

ענת קם

3.1.2008 / 0:06

קבוצת שידורי חיפה טוענת כי מודעת ברכה לרדיו חיפה, שפירסם ראש עיריית חיפה יונה יהב, היא הפרה של כללי מכרז הרדיו האזורי

דן שילון, יושב ראש דירקטוריון קבוצת שידורי חיפה המתמודדת במכרז לניהול תחנת הרדיו האזורי בחיפה והסביבה, שלח מכתב לראש עיריית חיפה יונה יהב בו הוא מוחה על מה שלטענתו מהווה הפרה של כללי ועדת המכרזים.

עיריית חיפה פירסמה בשבוע שעבר בעיתונים ידיעות אחרונות והארץ מודעה מטעם יהב המברכת את רדיו חיפה על זכייתו בצל"ש מטעם עמותת "אור ירוק" על המלחמה בתאונות הדרכים. בתחתית המודעה נכתב: "אנחנו בחיפה יודעים כי רדיו חיפה, הינו הרדיו של הקהילה לא רק בעת המלחמה, אלא גם בימים כתיקונם. הרדיו יוצא בתוכניות חברתיות, במבצעי התרמה מרגישים ובמאמץ עיקש לקידום התרבות והיצירה והמוסיקה הישראלית, ועל כך הברכה והתודה."

במכתב ששלחו שילון וחבר הדירקטוריון דוד חיון נכתב: "המודעות חושפות מערכת יחסי גומלין תמוהה בין העירייה לבין הרדיו שאמור לסקר אותה... נוסח המודעה חמור שבעתיים, שכן לא הסתפקת בשיגור ברכה על הצל"ש אלא הפלגת בשבחים על רדיו חיפה שאינם ממן העניין, ועלולים לפגום בהליך התקין של המכרז."

במכתב שנשלח ליועץ המשפטי של העירייה על ידי חבר מועצת העירייה ד"ר בוריס לזרוב נכתב כי השימוש בכספי ציבור לצורך המודעה, שהודפסה מטעם האגף לדוברות הסברה ופרסום בעיריית חיפה, הינו שימוש לצורך זר וכי על ראש העירייה להחזיר מכיסו את עלות הדפסת המודעות. בנוסף, טוען לזרוב במכתב ליהב עצמו כי הוא לא ביקש את אישור המועצה למימון המודעות.

צחי טרנו, דובר עיריית חיפה מסר בתגובה: "עיריית חיפה מברכת כל חיפאי או גוף חיפאי אשר זוכה להישג או לפרס שחורג מחוץ לגבולות העיר. כך נעשה עם מכבי חיפה, עם הסופרים א.ב. יהושע וסמי מיכאל, זוכי פרס נובל אהרן צ'חנובר ואברהם הרשקו ועוד רבים אחרים. גם רדיו חיפה זכה בעבר בברכה דומה... כך נהגנו גם הפעם... אין ולא הייתה במודעתנו זו זו תמיכה בקבוצה זו או אחרת ונראה לנו מגוחך לחשוב שבהליך כל כך מהותי כמכרז תשפיע מודעה מסוג זה."


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully