וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבודה נאה, בוקי

ענת קם

3.1.2008 / 15:29

ראש מחלקת החדשות של ידיעות אחרונות, גיא בניוביץ', יעזוב את תפקידו אחרי סכסוך מתוקשר עם כתב הפלילים בוקי נאה. הדס להב תחליף אותו

ראש מחלקת החדשות של ידיעות אחרונות גיא בניוביץ' יעזוב ביום ראשון את תפקידו. מי שתחליף אותו תהיה הדס להב, ששימשה עד כה ראש דסק במחלקת החדשות. להב היא עורכת ותיקה בידיעות אחרונות.

בניוביץ' מונה לתפקיד ראש מחלקת החדשות של ידיעות בקיץ האחרון, זמן קצר לאחר כניסתו של שילה דה בר לתפקיד עורך העיתון, לפני כן שימש מספר שנים כראש מחלקת החדשות של ynet ולפני כן היה עורך חדשות בחדשות ישראל ובגלי צה"ל.

לפני כחודשיים הפיץ כתב הפלילים של העיתון בוקי נאה מכתב לעובדי מערכת החדשות של העיתון שקרא להם לא להשתתף ביום הכיף שארגן בניוביץ' למחלקה. במכתב הועלו טענות לגבי תפקודו של בניוביץ'. עם היוודע דבר המכתב הציב בניוביץ' אולטימטום לראשי ידיעות אחרונות כי באם לא יפוטר נאה הוא יעזוב את תפקידו.

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, בידיעות חיפשו מחליף לבניוביץ' עוד בטרם התפוצצה פרשת בוקי נאה. אחד המועמדים לתפקיד היה אורי רוזן, עד לאחרונה ראש מחלקת החדשות של ימעריב שהחליט בסופו של דבר להצטרף לחדשות 10.

מידיעות אישרו את הפרטים, גיא בניוביץ' סרב להגיב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully