וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריב מציג: מדיניות השמים הסגורים

ענת קם

6.1.2008 / 0:06

אחרי שילה דה בר, עכשיו גם עורכי מעריב החדשים מבטלים את הנסיעות לחו"ל על חשבון יח"צנים. כוננות ספיגה גם בתא כתבי האוכל

עורכי מעריב רותי יובל ודורון גלעזר החליטו על ביטול נסיעות כתבים לחו"ל על חשבון משרדי יחסי ציבור. בכך מצטרף מעריב לידיעות אחרונות, שאימץ מדיניות זו לפני כשלושה חודשים ולהארץ שמנהיג אותה מזה שנים רבות.

במשרדי יחסי הציבור בישראל לא הופתעו מההחלטה של עורכי מעריב: "זו החלטה מבורכת, ישראל מיישרת קו עם המדינות המתוקנות. צריכה להיות מערכת יחסים מכבדת ומכובדת בין העיתונאים למשרדי יחסי הציבור ולקוחותיהם, אפשר למצוא פתרונות יצירתיים כמו ראיון טלפוני, זה הכל שאלה של מוטיבציה. אם נצליח להשיג אותה מטרה באמצעים המקובלים שאינם שוחד לכתבים נצליח מיותר בטווח הארוך, גם מבחינה מוסרית."

לעומת זאת דניאלה רייבנבך, בעלת משרד יחסי הציבור בר תקשורת ששולח עיתונאים לסיקור השקות רכבים חדשים ומוצרים נוספים, מתנגדת להחלטה: "זו טעות מצד עורך לתת החלטה גורפת כזו, זו טעות שפוגעת בעיתון, בקוראים, במשרדי יחסי הציבור ובלקוחות שלהם. צריך לבחון כל מקרה לגופו. היום למערכות אין מספיק כוח כלכלי לשלוח כתבים לכל אירוע ואם יש מידע שחשוב להעביר לקוראים בארץ למה שהם לא ידעו מזה? אני רואה לנגד עיניי את טובת הלקוח והמידע שיעבור לצרכן, איש יחסי ציבור טוב ואיכותי לא ישלח כתב סתם בשביל לצ'פר אותו."

ממעריב נמסר בתגובה: "אכן הוחלט להפסיק עם נסיעות על חשבון יחצ"נים. התחייבויות קודמות בעניין זה ימולאו אולם לאחר מכן לא ייסעו עוד עיתונאים."

*אדם סרור סייע בהכנת הידיעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully