וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 זה תמיד ביחד

ענת קם

6.1.2008 / 0:19

בג"צ הורה לאחד העתירות שהגישו הזכייניות נגד הרשות השניה וכן לדחות את בקשתן לצו ביניים נגד ההחלטה לחייב אותן להשלים מחויבויות

בג"ץ איחד את עתירות זכייניות ערוץ 2, רשת וקשת נגד הרשות השנייה ודחה את הבקשה למתן צו ביניים נגד החלטת הרשות לחייב את הזכייניות להשלים פערים משנת 2006 בשנת 2008 וכן נגד ההחלטה לחלוט כספים מהערבויות שהופקדו.

השופט אליקים רובינשטיין קבע היום כי בשלב זה אין מקום להוצאת צו ביניים. בהתייחסו לטענות שהגישו הזכייניות, כתב רובינשטיין: "אכן, לטענת העותרות, הוראות מועצת הרשות ולוח הזמנים שבצדן מחייבות הן את ביטולו של לוח התכניות הנוכחי והן עריכת לוח חדש בעלויות ניכרות וללא זמן לתכנון יסודי מראש - פעולות שבנסיבות יגרמו נזק בלתי הפיך לעותרות."

בהמשך נכתב: "המדובר במחלוקות שבהן מתנגשים בין השאר אינטרסים ציבוריים שמייצג הרגולטור באינטרסים כלכליים של הזכייניות, במערכת מורכבת שאינה קלה לביקורת שיפוטית נוכח הקושי לרדת לחקר העובדות הנטענות כהווייתן. לגופם של דברים, אין ספק שההחלטות מיום 2.12.07 חייבו את העותרות לפעול בלוח זמנים 'צפוף', אך בנסיבות סבורני כי יש לאמץ בשלב מקדמי זה את עמדת הרשות השניה."

השופט רובינשטיין קבע כי עד סוף החודש יתקיים דיון בעתירות המאוחדות ובו תישמע גם העמדה ביחס לערוץ 10, אשר שתי הזכייניות טענו בעתירתן כי הוא מופלה לטובה על ידי הרשות. כזכור, הרשות השנייה החליטה ביום חמישי האחרון לחלוט מאה אלף שקלים מכל זכיינית זאת מאחר שהזכייניות לא השלימו את מחוייבויות 2006 בלוח 2008 שהוגש לרשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully