וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זרמון וגולדמן לא מוותרים על שקע ותקע

עדי דברת

6.1.2008 / 14:35

ביקשו לקבל את מסמכי ניהול מכרז הפרסום של החברה ומאיימים בפנייה לבג"צ. חברת החשמל: "פעלנו על פי חוק"

משרד הפרסום זרמון גולדמן פנה לחברת החשמל בבקשה לקבל את המסמכים הנוגעים לאופן ניהול מכרז הפרסום של החברה - פרוטוקולים מדיונים, הצעות המשרדים האחרים וכדומה - כך נודע ל-TheMarker.

במידה ולא יקבל את המסמכים המבוקשים, אומר איילון זרמון, מבעלי זרמון גולדמן, יעתור המשרד לבג"צ על מנת לקבלם. בקשת משרד הפרסום נובעת מהנתון שנחשף ב-TheMarker ביום חמישי האחרון, לפיו מקאן אריקסון זכה במכרז על תקציב הפרסום של חברת החשמל על אף העובדה כי זרמון גולדמן הציעו מחיר נמוך יותר. כך לפי גורם המקורב למכרז.

חברת החשמל מסרה אז בתגובה כי הצעת משרד הפרסום מקאן אריקסון היתה ההצעה הכשרה הזולה ביותר וכי אכן "במכרז הוגשה הצעה אשר מבחינה כספית היתה לכאורה הזולה ביותר, אך היא נפסלה בשל פגמים שנפלו בה ואשר בעקבותיהם ניתנה לוועדת המכרזים חוות דעת משפטית".

זרמון הוסיף כי במידה והבדיקה תראה כי הצעתם אכן היתה יותר אטרקטיווית מהצעת מקאן אריקסון, יערער המשרד על החלטת חברת החשמל ויפנה לערכאות המקובלות בנושא: "אנחנו מתכוונים לבדוק את העובדות לעומק ולהילחם על זכויותינו ועל כך שהצדק יצר לאור".

מחברת החשמל נמסר: "חברת החשמל פעלה על פי חוק ותמשיך לפעול על פי חוק. גם תשובתנו לזרמון תינתן על פי דרישות החוק".

חברת החשמל בחרה במקאן אריקסון כמשרד הפרסום של החברה מתוך שישה משרדי פרסום שהשתתפו במכרז.

משרדים רבים התרעמו על תנאי המכרז, ובין היתר על הקביעה כי 80% מהציון שלפיו יוחלט על משרד הפרסום שייבחר יינתן לפי שיקולים כספיים - היינו, מי שהציע מחירים נמוכים יותר - ו-20% בלבד לפי שיקולים מקצועיים - והחליטו להחרימו.

המשרדים שהחליטו שלא להתמודד במכרז הם יהושע TBWA, אריאלי פובליסיס, גיתם BBDO, גלר נסיס, טמיר כהן, פוגל אוגילבי וגליקמן נטלר סמסונוב.

תקציב הפרסום של חברת החשמל מטופל מסוף 2001 אצל אדלר חומסקי & ורשבסקי.



תקציב הפרסום של חברת החשמל ב-2007 עמד על כ-8 מיליון שקל (מחירים ריאלים, הערכה לפי מחירי מחירון של יפעת בקרת פרסום). מחברת החשמל נמסר כי תקציב החברה ל=2008 מוערך בכ-23.5 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully