וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר הרעות

ענת קם

7.1.2008 / 1:25

בחדשות 10 אומרים כי ויתרו על ראיון עם רעות רובין כיוון שביקשה תשלום תמורתו. אבי וייס מנכ"ל חדשות 2: "לא שילמנו מאומה"

רעות רובין, עדת מפתח בתביעה נגד פרנסואה ואבי אבוטבול, שהתראיינה ביום שישי האחרון לכתב חדשות 2 ארז רותם, דרשה מכתב ערוץ 10 תשלום עבור קיום ראיון עמה. בערוץ 10 סירבו לשלם את הכסף והחליטו לוותר על הראיון. גורמים בתעשיה טוענים כי רובין מלכתחילה לא רצתה להתראיין לערוץ 10 ודרישת התשלום שלה היתה כדי לדחות את פניית הערוץ.

טלי בן-עובדיה, עורכת המהדורה המרכזית של חדשות ערוץ 10, אמרה לוואלה! ברנז'ה: "במהלך הקשר שלה עם כתב הערוץ רעות רובין דיברה על ראיון תמורת תשלום משום שהיא זקוקה לכסף בחיים החדשים שלה. למרות האטרקטיביות שבראיון עמה, לאחר ששקלנו את העניין החלטנו להמשיך לפעול על פי העיקרון שלנו לא לשלם כסף תמורת ראיון."

בחדשות ערוץ 2 טוענים בתוקף כי רובין לא קיבלה תשלום עבור הראיון עמה. אבי וייס, מנכ"ל חדשות ערוץ 2 אמר לוואלה! ברנז'ה: "חברת החדשות לא שילמה מאומה עבור הראיון. מדובר בחודשים של עבודה עיתונאית של ארז רותם ששמר איתה על קשר לאורך כל התקופה האחרונה, לא מדובר בראיון תמורת משהו כספי או שווה ערך."

עורך דינה של רובין, קובי סודרי אמר לוואלה! ברנז'ה: "זאת הפעם הראשונה שאני שומע שהיא הציעה לערוץ 10 לראיין אותה תמורת תשלום. מעולם לא שמעתי מהגברת רובין שהיא דרשה תשלום מערוץ 10, או שהייתה עמם במגעים לקראת ראיון. כמו כן, מעולם לא שמעתי שהיא דרשה תשלום מערוץ 2 ושהערוץ שילם לה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully