וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלר חומסקי און ליין

עדי דברת

7.1.2008 / 14:47

משרד הפרסום ירכוש את מניותיו של מנכ"ל האינטראקטיב גיא שמחון, ביותר ממיליון שקל. בסוף המהלך יחזיק המשרד ב-85% מהחברה

משרד הפרסום ירכוש בחזרה את מניות גיא שמחון בחברת האינטראקטיב של הקבוצה בסכום המוערך ביותר ממיליון שקל - כך נודע ל-TheMarker. העסקה, כך מוסר מקורב, תושלם בשבועיים הקרובים.

שמחון, שהיה עד לפני מספר חודשים מנכ"ל חברת האינטראקטיב גריי שבבעלות אדלר חומסקי, מחזיק ב-15% ממניות החברה. עוד מחזיקים במניות גריי: אדלר חומסקי (70%) וערן ארדן, המשמש כמנכ"ל משותף בגריי (15%).

שמחון וארדן הקימו את גריי אינטראקטיב ביוני 2003, ושימשו כמנכ"לים משותפים עד לפני מספר חודשים. כפי שנחשף לראשונה ב-TheMarker, אורי לברון מונה למנכ"ל משותף בגריי לצידו של ערן ארדן. זאת לאחר שבשנתיים האחרונות הוא שימש כמנהל התכנון האסטרטגי של המשרד. במקום לברון מונה אמנון גולן, סגן מנהל מחלקת האסטרטגיה בשנה האחרונה. לברון, לצד תפקידו כמנכ"ל משותף בגריי, ישמש כמנהל האסטרטגיה של הקבוצה.

ההחלטה למנות את לברון כמנכ"ל משותף נובעת, ככל הנראה, מרצון הקבוצה לחזק את גריי. אדלר-חומסקי, הנאבקת מול מקאן אריקסון על הבכורה בענף הפרסום, חלשה ממנה בזירת האינטרנט. הקבוצה מדורגת במקום הרביעי בטבלת משרדי האינטראקטיב. זאת בעוד שדיגיטל של מקאן ממוקמת במקום הראשון.

גיא שמחון התבטא היום בעניין המשך דרכו בענף הפרסום והאינטרנט: "לקחתי לי זמן לנוח. אחרי זה אשקול את המשך צעדיי המקצועיים".

באדלר חומסקי סירבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully