וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

והעולם שותק?

ענת קם

7.1.2008 / 15:38

העולם פחות מתעניין בביקור ג'ורג' בוש במזרח התיכון. רק 500 עיתונאים זרים יגיעו לסקר את הארוע. בביקור קלינטון ב-98 הגיעו אלף

500 עיתונאים זרים יגיעו לישראל כדי לסקר את ביקור נשיא ארצות הברית ג'ורג' בוש. רוב העיתונאים יגיעו מארצות הברית ומאירופה. מנהל לשכת העיתונות הממשלתית, דני סימן אמר כי בביקור הנוכחי ישנה ירידה משמעותית במספר העיתונאים הזרים המגיעים לסקר, ביחס לביקורים קודמים. הדברים נאמרו במסגרת הרצאה שנשא סימן במכללה האקדמית להנדסה בירושלים: "בביקורו של קלינטון ב-1998, לשם השוואה, הגיעו בערך אלף עיתונאים זרים, פי שניים ממספר העיתונאים שצפויים לסקר את ביקורו הקרוב של בוש". אמר סימן.

סימן ציין עוד כי באופן כללי ישנה ירידה במספר העיתונאים הזרים הבאים לסקר את הנעשה בארץ. לדבריו, בשנה ממוצעת נרשמים כאלפיים וחמש מאות עיתונאים זרים בלשכת העיתונות הממשלתית ואילו ב-2007 נרשמו רק כאלף עיתונאים: "התפקיד שלנו הוא לנסות להעלות נושאים שלא מקבלים ביטוי מספק בפני העיתונאים הזרים, ולהראות להם זווית ראייה שונה על המציאות הישראלית".

בעיריית ירושלים הוחלט כי מרכז התקשורת שישמש את העיתונאים המסקרים את הביקור יוקם בבניין העיריה. במקום יוקמו עמדות שידור לטובת העיתונאים המסקרים וכן יתקיימו תדריכים מטעם משרד ראש הממשלה, משרד החוץ, משטרת ישראל ועיריית ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully