וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני סמנכ"לים נוספים עוזבים את nrg

ענת קם

8.1.2008 / 12:10

סמנכ"ל הטכנולוגיה מרק טולצ'ינסקי וסמנכ"ל לפיתוח מוצרים ושיווק גיא סבר עוזבים גם הם את אתר האינטרנט של מעריב

מרק טולצ'ינסקי, סמנכ"ל הטכנולוגיה של nrg וגיא סבר, סמנכ"ל לפיתוח מוצרים ושיווק הודיעו על עזיבתם את האתר. השניים מצטרפים לרשימת העוזבים את האתר מאז התפטרותם של המנכ"ל אחיעד שריג והעורך הראשי איתי בן ניסים. ביום ראשון האחרון הודיע על עזיבתו סמנכ"ל המכירות, אייל הובר לוי ובשבוע שעבר עזבו מנהל הפרוייקטים אור בוץ והארט דיירקטור דיוויד רפפורט.

לוואלה! ברנז'ה נודע, כי בנוסף לגל העזיבות מתוכננים גם קיצוצים במחלקת הוידיאו של האתר המונה כעשרים עובדים.

מרק טולצ'ינסקי ניהל בעבר את קבוצת אתרי הארץ-TheMarker. הוא החל את תפקידו לפני חמישה חודשים בלבד, עם מינויו של אחיעד שריג לתפקיד המנכ"ל.

גיא סבר הגיע ל-nrg באוגוסט האחרון. הוא היה בעבר מנהל הפיתוח העסקי ומחלקת התוכן השיווקי בוואלה! ולפני כן ניהל את תחום הניו-מדיה בקבוצת ענני תקשורת. במסגרת עבודתו ב-nrg, הוביל סבר את הטיפול בתחום הסלולר, הפיתוח העסקי האסטרטגי והתוכן השיווקי. כמו כן הוביל את שיתופי הפעולה עם אתר הצעירים shox ועם לוח GetIt.

מרק טולצ'ינסקי אמר לוואלה! ברנז'ה: "באתי לכאן עם קבוצה של אנשים מוכשרים מאוד לעבוד ולהוביל את המהפכה הטכנולוגית של nrg. המציאות המתהווה שונה מתפיסת עולמי המקצועית ולכן העדפתי לפרוש. אני מאחל הצלחה לכל העובדים."

גיא סבר אמר לוואלה! ברנז'ה: "הגעתי לכאן כדי להגשים את חזון הניו-מדיה של קבוצת מעריב, בנסיבות שנוצרו התכנון לא יצא לפועל כפי שחשבתי. אני רוצה להודות לאחיעד שריג ולאנשים יקרים ושותפים לדרך שפגשתי במהלך החודשים האחרונים."

ממעריב נמסר: "כל העזיבות של בעלי התפקידים ב- NRG נעשו בתיאום או ביוזמת המנכ"ל והעורכת החדשה ששוקדים על ארגון מחדש של אגף האינטרנט במעריב. במקביל, מגויסים בימים אלה אנשים מוכשרים שיאיישו את משרות הניהול והעריכה באתר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully