וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדר עולמי

ענת קם

9.1.2008 / 0:01

רשות השידור הודיעה על הגדלת דסק החוץ של רשת ב' בכיר ברשות: "הגדלת המעמסה התקציבית בדמות כתבים נוספים אינה במקומה"

בכירים ברשות השידור מותחים ביקורת על ההחלטה להוסיף כתבים בפאריס ובלונדון בנוסף לכתבי רשת ב' שכבר מדווחים משם. רשות השידור הודיעה אתמול על הצטרפותם של גדעון קוץ וארז פריש שידווחו מפאריס ומלונדון, זאת כאמור בנוסף לכתבים שכבר נמצאים בערים אלה: מישל זלוטובסקי ודפנה ורדי.

גורם בכיר בקול ישראל מתרעם על ההחלטה: "בתקופה בה חרב הפיטורים מאיימת על עובדים רבים במסגרת הרפורמה ומצבה הכלכלי של הרשות אינו טוב, הגדלת המעמסה התקציבית על רשות השידור בדמות כתבים נוספים בחוץ לארץ אינה במקומה."

בשיחה עם וואלה! ברנז'ה התייחס הגורם גם להתנהלות רשות השידור ביישום הרפורמה: "תמוה שמדברים כל הזמן על רפורמה ופיטורים ועד עתה אף עובד לא פוטר, או פרש במסגרת הסכם פרישה. רק מעסיקים עוד עובדים, מעמיסים הוצאות ומכבידים על התקציב בלי שיהיה סעיף אחד של חיסכון."

מרשות השידור נמסר בתגובה: "מדובר בעובדי פרילאנס בשכר נמוך שמקבלים תשלום פר כתבה. אין ביניהם לבין הרשות יחסי עובד-מעביד ואין מדובר בגיוס עובדים חדשים למצבת כח האדם של רשות השידור."

האוצר לא יעביר תקציב עבור משכורות ינואר

בתוך כך פנה היום סגן הממונה על התקציבים במשרד האוצר, חיים פרננדס, למנכ"ל רשות השידור מוטי שקלאר וליושב ראש הרשות משה גביש והודיע כי החלק האחרון בהלוואה שניתנה לרשות לטובת תשלום המשכורות לא יועבר.

כזכור, לפני מספר חודשים ניאות האוצר להעביר לרשות השידור, לאור מצבה הכלכלי הקשה, כסף עבור תשלום משכורות לעובדים. האוצר התנה את העברת הסכום בהצגת "אבני דרך" משמעותיות בדיונים על הרפורמה. יתרה מזו, ציינו באוצר כי במידה ולא יושג הסכם עד פברואר תיאלץ הרשות להחזיר את הכסף שהועבר על ידי האוצר.

משה גביש, יושב ראש רשות השידור, השיב לפרננדס: "אין לנו מחלוקת עם משרד האוצר על העובדות. הדבר ודאי יכול להקשות על תשלום המשכורות, אך אנו נערכים לכך שבכל זאת נצליח לשלמן."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully