וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1... 2... 3... מליון

ענת קם

9.1.2008 / 16:16

הגירסה הגרמנית של "היורש" עלתה אתמול בערוץ פרוזיבן וזכתה לכ-3 מלויון צופים ונתח צפיה של 20.1% מול "האוס" ו-CSI

"היורש"- עם אורי גלר הושקה אמש בגרמניה בהצלחה רבה. התכנית שודרה בפריים טיים של ערוץ פרוזיבן הגרמני. התכנית, ששובצה באחד הערבים התחרותיים ביותר בטלוויזיה הגרמנית גרפה נתוני רייטינג גבוהים במיוחד עם קרוב ל-3 מיליון צופים ונתח צפייה של 20.1%. ממול שודרו בערוצים המתחרים הסדרות CSI MIAMI ו – "האוס".

מקשת מוסרים כי הצפייה ב"יורש" לא השאירה את הקהל הגרמני אדיש, במהלך התכנית התקבלו עשרות אלפי שיחות מצופים שסיפרו על כפיות שמתכופפות להם בבית ועל תופעות מוזרות אחרות שקרו בזמן השידור.
"היורש" פותח ע"י קשת, קופרמן הפקות בראשותו של אלעד קופרמן ואורי גלר שליוו את חברת ההפקה המקומית בכל ההכנות לקראת עלייתה לאוויר. הפורמט נרכש ושודר גם ברשת NBC האמריקאית שם זכה פרק הפתיחה לרייטינג של 8.3 מליון צופים. הפורמט ישודר גם בהונגריה, הולנד ורוסיה.

אבי ניר, מנכ"ל קשת: ההצלחה של קשת בחו"ל בחודשים האחרונים, מוכיחה שהיצירה הישראלית מסוגלת לפרוץ גבולות במגוון רחב של ז'אנרים ולעמוד בגאווה בסטנדרטים הגבוהים בעולם שמציגות הרשתות הגדולות. חדשנות, מקוריות ויצירתית הן שהובילו את קשת וימשיכו להנחות אותה בדרך לחיזוק מגמה זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully