וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וגנבת פני זקן

ענת קם

10.1.2008 / 1:34

בידיעות הכינו ליום שישי כתבה על שולה זקן. מעריב פרסם אחת כזאת אתמול. מקרה, או שמישהו נוקם על תחקיר הבדיקות הגניקולוגיות?

בעיתון ידיעות אחרונות שוקלים לגנוז כתבה על שולה זקן שתוכננה להתפרסם במוסף לשבת ביום שישי הקרוב, בעקבות פרסום כתבה על זקן שהתפרסמה אתמול במעריב. במוסף "המגזין" פורסמה כתבת פרופיל על מנהלת לשכת ראש הממשלה לשעבר, שאף זכתה להפנייה מהעמוד הראשון של העיתון. בשבוע האחרון עובדים במערכת המוסף לשבת של ידיעות אחרונות על כתבה דומה, אולם לאור הפרסום היום במעריב לא ברור אם הכתבה בידיעות אכן תתפרסם.

על הכתבה במעריב חתומים הכתבים עמיר מנור ועמי בן דוד. בסופה ניתן קרדיט לשלושה כתבים נוספים. את הכתבה המתוכננת בידיעות אחרונות כתבה אתי אברמוב. גורם בידיעות אמר לוואלה! ברנז'ה: "עצם העובדה שלא פחות מחמישה כתבים עבדו על הכתבה הזאת, שבחציה היא בכלל ארכיון, מראה שהם היו בלחץ."

כזכור, ביום חמישי שעבר פורסמה בידיעות ובמעריב כתבה ובה עדויות של סטודנטים לרפואה שסיפרו כי ביצעו בדיקות גניקולוגיות בנשים ללא ידיעתן. גורמים במעריב האשימו אז את אנשי ידיעות כי החליטו לפרסם את התחקיר לאחר שנודע להם מגורמים רישמיים על קיומו של התחקיר במעריב.

גורם נוסף בידיעות אמר לוואלה! ברנז'ה: "פחות משבוע אחרי שמעריב מתלונן שגונבים לו סיפורים הוא עושה זאת בעצמו. בתגובה שלהם הם התחייבו לא לנהוג באותה דרך, והנה הם עשו זאת."

ממעריב נמסר בתגובה: "אנחנו לא מגיבים לשטויות."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully