וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריב מציג: הכיסא החם

ענת קם

13.1.2008 / 12:33

נמשכות התזוזות בעיתון ובאתר האינטרנט nrg. מנכ"ל מעריב כתבי עת עוזב, ב-nrg מונו שני סמנכ"לים חדשים

רונן שקולניק, מנכ"ל מעריב כתבי עת, עוזב את העיתון. שקולניק מונה לתפקיד במאי 2005 והיה אחראי על המגזינים "רייטינג", "מותק", "את", "מעריב לנוער", "מעריב לילדים" ומגזינים נוספים מבית מעריב. קודם לכן היה מנכ"ל העיתון "אנשים".

רונן שקולניק סרב להגיב לדברים.

ב-nrg איושו תפקידי הבכירים שהתפנו עם גל העזיבות האחרון. לתפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיות מונה אבירם פריידנברג ולתפקיד סמנכ"ל השיווק והמכירות מונה חיים אזאצ'י.

אבירם פריידנברג כיהן בחמש השנים האחרונות כסמנכ"ל פיתוח באתר "מפה", לצד יוסי גולד שהיה מנכ"ל האתר ולאחרונה מונה למנכ"ל nrg. קודם לכן עבד פריידנברג בבתי תוכנה מובילים וניהל פרויקטים עבור התעשיות הביטחוניות, בתי חולים ובנקים.

חיים אזאצ'י כיהן בשלוש השנים האחרונות כסמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת "מפה" והביא את החברה לגידול של עשרות אחוזים במחזור. הוא מתמחה בשילוב בין מוצרים מודפסים לאינטרנט תחת מיתוג משותף.

יוסי גולד, מנכ"ל nrg מסר: "ל nrg יש פוטנציאל אדיר ואני מאמין שכדי לממש אותו יש צורך בהנהגה עם ניסיון מקצועי וידע נרחב, שמסוגלת להתמודד ולהביא פתרונות יצירתיים לאתגר הגדול שעומד בפנינו. יחד עם בירנית גורן, העורכת הראשית, אנו מרכיבים נבחרת מצוינת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully