וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גידי לא, תגידו לו

ענת קם

14.1.2008 / 15:57

כתבת הארץ לא הורשתה להיכנס ליציע העיתונאים במשחק הפועל ירושלים. עורך ספורט הארץ: ההתנכלות כלפינו, לא מהיום

קבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים אסרה שלשום על כתבת הארץ ורד כהן לראיין את שחקני הקבוצה בתום המשחק מול עירוני אשקלון. בנוסף, נאסר עליה להכנס ליציע העיתונאים והיא נאלצה לקנות כרטיס רגיל למגרש. לדברי גורמים בעיתון, זו אינה הפעם הראשונה שהקבוצה מתנכלת לכהן. הגורמים הוסיפו כי מנהל הקבוצה גידי דודי מרשה לעצמו להתנהג כך כלפי הכתבת משום שהיא אשה.

ההחלטה לא להכניס את כהן לחדר העיתונאים התקבלה על ידי דוברת הקבוצה, תמר גולדמן, לאחר שלדבריה אחד השחקנים בקבוצה התלונן בפניה על הטרדה מצד כהן.

יושב ראש מנהלת הכדורסל אבנר קופל אמר אתמול כי לקבוצה אין זכות לעשות זאת ומסר שהעניין יטופל על ידי המנהלת ברגע שתוגש פנייה רשמית על ידי הארץ.

מקבוצת הפועל ירושלים נמסר בתגובה: "הכתבת פעלה בניגוד לכללים של המועדון לגבי יצירת קשר עם שחקנים. זאת ועוד, הטרידה שחקן של הקבוצה עד השעה אחת בלילה כשהוא שוהה בחו"ל ומסרב לענות לה לטלפון. מאחר שהתנהגותה של הכתבת אינה מקובלת הוחלט שלא לאפשר לה לדבר עם השחקנים לאחר המשחק. הטענות בדבר התנכלות אישית מצד גידי דודי על רקע זה שהיא אישה, חסרות שחר."

איתן מרקוביץ, עורך מדור הספורט בהארץ אמר לוואלה! ברנז'ה: "ורד כהן היא כתבת הפועל ירושלים ביחד עם מתן קרקוב. ההתנכלות אליה ולעיתון החלה לא מהיום. האיש שעומד מאחורי המסע השפל הזה הוא גידי דודלי (כך במקור ע.ק), מנהל הקבוצה. דני קליין יו"ר הקבוצה הוא איש שפוי, אני מקווה שסוף סוף הוא ירסן את המנהל הפאתטי שלו ואם לא אנחנו נדאג שהמנהלת תעשה לזה סוף."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully