וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאצ'ה פיצ'ה JCS

ענת קם

14.1.2008 / 18:42

גם לילדי רומניה מגיע: JCS תמתג את ערוץ הילדים הרומני של חברת ענני תקשורת בעלות של כ- 200 אלף שקל

מחלקת מיתוג הערוצים בבית הפוסט פרודקשן של קבוצת JCS בניהולו הקריאייטיבי של אבי הלטובסקי תמתג את ערוץ הילדים הרומני של חברת ענני תקשורת בעלות של כ- 200 אלף שקל. זהו הערוץ הרביעי שממתגת JCS עבור ענני תקשורת באמצעות מנהלת הקריאייטיב של ענני תקשורת, אבישג כהן, שבשנה החולפת מיתגה באמצעות JCS גם את ערוץ הבריאות ואת ערוץ האוכל, ובימים אלה ממתגת גם את ערוץ הטיולים של ענני תקשורת.

מנהל פרוייקט ערוץ Smarty הרומני מטעם ענני תקשורת הוא יונתן מיכאלי (בעברו מנהל תוכן בחברת יסמין טי.וי) שמונה לתפקיד על ידי אורלי אטלס כץ, מנהלת מותגי VIACOM בענני תקשורת.

הערוץ, שיקרא Smarty ויעלה במהלך חודש פברואר 2008 באמצעות חברת הלווין הרומנית BOOM שבראשה עומד המנכ"ל עמית לוין (לשעבר מנכ"ל מת"ב וסמנכ"ל השיווק של HOT) ישדר כ-16 שעות ביממה ומיועד לגילאים 3 – 12. הערוץ יכיל סדרות רכש המיועדות לילדים ומדובבות לרומנית בנוסף להפקות מקור אשר יופקו ברומניה על ידי "ענני תקשורת". במסגרת הסכמי הרכש, רכשה "ענני תקשורת" כ-300 שעות מחברת Cookie Jar Company וכן 50 שעות מחברת "Viacom".סדרות הדגל של הערוץ יהיו: "בובספוג מכנס מרובע","דרייק וג'וש","רומיאו", "ארתור","קייו (Caillou)", "הדודלבופס" ו"מונה הערפדית".

מ- JCS נמסר כי: "עבודת המיתוג תכלול מעברונים גראפיים ופרומואים, כמו גם בניית דמות אנימטיבית שתלווה את אריזת הערוץ הכללית. הדמות שנבחרה לייצג המיתוג היא דמותו של תמנון בשם "סמארטי" החווה את הווי היומיום של ילדי רומניה ומבצע משימות מגוונות ומאתגרות בשמונה זרועותיו. האריזה תהיה בעלת מוטיבים חינוכיים ולימודיים ותבוצע בשיתוף מלא עם צוות הקריאייטיב הרומני."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully