וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ המוזיקה לא עמד במחויבויתיו גם ב-2006

ענת קם

16.1.2008 / 0:01

על פי דו"ח המועצה לשידורי כבלים ולווין HOT ו-yes עמדו בכל מחויבויותיהן. ערוץ 9 מפשל בדרמות ותעודה

המועצה לשידורי כבלים ולווין פרסמה היום את הדו"ח השנתי שלה לשנת 2006. הדו"ח מתייחס לעמידת HOT ו-yes במחויבויותיהן, לשידורי הערוצים הייעודיים - ערוץ 9 וערוץ המוזיקה ולפניות הציבור שהתקבלו במועצה. הדו"ח מתייחס לתקופה בה עמד עורך הדין יורם מוקדי בראש המועצה ומתפרסם באיחור על רקע העובדה כי המועצה פעלה תקופה ארוכה ללא יו"ר.

מהדו"ח עולה כי HOT ו yes עמדו במחויבויות ההשקעה בהפקות מקור. החברות עמדו גם במרבית חובותיהן האחרות בנושאים כגון שעות שידור ראשוניות, הקלות לחרש, חדשות מקומיות, שידורים ייעודיים לחגים ושידורים קהילתיים.

ערוץ 9, "ישראל פלוס" המשדר בשפה הרוסית עמד גם הוא בחובת ההשקעה הכללית בהפקות מקור, עם זאת הוא לא עמד בחובת ההשקעה בסוגות מורכבות - דרמה ותעודה. הערוץ עמד גם במרבית חובותיו האחרות. ערוץ המוזיקה שהחל בשידוריו הסדירים בחודש דצמבר 2003, לא עמד גם בשנת 2006 בחובת ההשקעה בהפקות מקור, ובמשך 3 שנות רישיונו הערוץ צבר חובות של כ- 20 מליון שקלים.

במהלך 2006 הגיעו למועצה 1819 פניות מהציבור, גידול של כ 50 אחוז בהיקף מהשנה הקודמת. בין הנושאים הבולטים: הודעה למנויים בדבר סיום מבצע. כמחצית מהפונים בנושאי כספים זוכו על ידי החברות.

מערוץ המוסיקה נמסר: "אנחנו שמחים לשמוע שהמועצה הוציאה דו"ח רק חבל שאנחנו למדים על כך מהתקשורת. לצערנו אין באפשרותנו להגיב עליו בשל העובדה שלא ידענו על דבר קיומו של הדו"ח ואין לנו מושג מה כתוב בו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully