וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זרמון גולדמן הוא הזוכה במכרז חברת החשמל

אופיר בר-זוהר

17.1.2008 / 0:04

זאת בכפוף לאישור של ועדת המכרזים העליונה מחר. איילון זרמון: אני מברך את חברת החשמל על המהלך האמיץ

משרד הפרסום זרמון גולדמן הוא הזוכה במכרז חברת החשמל, זאת לאחר שיתקבל אישור סופי של ועדת המכרזים העליונה של חברת החשמל שצפויה להתכנס מחר. כפי שנחשף ב-TheMarker - משרד מקאן אריקסון הוכרז תחילה כזוכה במכרז ואולם אז הסתבר כי למעשה הצעת זרמון גולדמן היתה נמוכה יותר והיא נפסלה מכיוון שהיתה נקובה בשקלים ולא בדולרים. זאת למרות שחברת החשמל אישרה הגשת הצעות בשקלים. הציון למשרדים המשתתפים במכרז על תקציב הפרסום של חברת החשמל הורכב מ 80% שיקולים כספיים ו-20% בלבד לפי שיקולים מקצועיים.

כפי שנחשף ב-TheMarker, משרד זרמון גולדמן הגיש בקשה לצו מניעה בבית המשפט בחיפה למניעת ההתקשרות בין חברת החשמל לבין מקאן אריקסון, וכן הגיש עתירה מנהלית, בדרישה שחברת החשמל תהפוך את פסילת המשרד ותכריז עליו כמשרד הפרסום הזוכה. בית המשפט המחוזי בחיפה נעתר לבקשה והוציא צו מניעה זמני, האוסר על חברת החשמל להתקשר עם מקאן אריקסון.

היום כאמור התכנסה ועדת המכרזים של חברת החשמל והחליטה כי משרד זרמון גולדמן הוא הזוכה. הדבר כפוף לאישור ועדת המכרזים העליונה שתתכנס מחר. תקציב הפרסום של חברת החשמל טופל מסוף 2001 אצל אדלר חומסקי & ורשבסקי. התקציב עמד על כ-8 מיליון שקל ב-2007 (מחירים ריאלים, הערכה לפי מחירי מחירון של יפעת בקרת פרסום). תקציב החברה ל-2008 מוערך ב-23.5 מיליון שקל.

מאיילון זרמון נמסר בתגובה: |עדיין לא קיבלנו הודעה רשמית אך מהנתונים שמוכרים לי אני סבור שאת צודקת ואין לי אלא לברך את חברת החשמל על המהלך האמיץ שעשתה ואני מאמין שנדע שיתוף פעולה מלא ועבודה פורייה יחד".

מחברת החשמל לא נמסרה תגובה. ממקאן אריקסון לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully