וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפעת לא תפרסם את דירוג משרדי הפרסום

אופיר בר-זוהר

17.1.2008 / 13:34

לאחרונה הופעלו על יפעת לחצים רבים, מצד משרדי פרסום ומצד גוף מדיה גדול, אשר ביקשו מהחברה להימנע מלפרסם את הדירוג

יפעת בקרת פרסום לא תפרסם יותר את דירוג משרדי הפרסום. שאר הדירוגים הכוללים בין היתר מפרסמים ותתי ענפים ימשיכו להתפרסם. נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום, אמר כי "לצערנו, גופים שונים אשר היו מרוצים פחות ממיקומם בדירוג, החליטו לעשות שימוש באמצעי לחץ כוחניים על מנת לשנות את הפרמטרים שעל פיהם יוכן הדירוג. כל זאת על מנת להביא לתוצאה סופית שתשנה את מיקומם בדירוג. דירוגי יפעת משוקללים בהתאם לפרמטרים המשקפים את עוגת הפרסום הקיימת ובהתאם למומחיות שנצברה במשך שנים. שינוי הפרמטרים יביא לדירוג שאינו משקף נכונה את המצב בשוק הפרסום, ולפיכך החלטנו שלא להוציא כלל את הדירוג השנתי של משרדי הפרסום".

בימים האחרונים הופעלו על יפעת לחצים רבים, גם מצד משרדי פרסום וגם מצד גוף מדיה גדול, אשר ביקשו מהחברה להימנע מלפרסם את הדירוג שקבעה. כך למשל, נשלחו מכתבים משני משרדי פרסום, שטוענים לעיוות בנתונים ומאיימים בתביעה במקרה של נזק.

מזה כעשר שנים מפרסמת יפעת את דירוג ענף הפרסום: רשימת משרדי הפרסום, רשימת המפרסמים המובילים בפרסום, הקטגוריות המובילות בפרסום, המותגים המובילים והקמפיינים המובילים.

"במשך העשור האחרון הצליחה "יפעת" כגורם נייטרלי בענף לתרום להתמקצעותו של ענף הפרסום והפיכתו לענף מדיד ולאינדיקטור כלכלי. במהלך עשר השנים שבהן פרסמנו את דירוג משרדי הפרסום שכללנו אותו והפכנו אותו לדירוג האמין והנייטראלי ביותר", אמר יעקובי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully