וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגל פה ורגל שם

ענת קם

17.1.2008 / 14:05

פרשן ערוץ הספורט וידיעות אחרונות שלמה שרף נכח אתמול בפגישה בה הושאל כדורגלן מכבי חיפה שלומי ארבייטמן להפועל תל אביב

שלמה שרף, פרשן ערוץ הספורט וידיעות אחרונות נכח אתמול בפגישה בה הושאל חלוץ מכבי חיפה בכדורגל, שלומי ארבייטמן, לקבוצת הפועל תל אביב. שרף, שאמור להיות פרשן אובייקטיבי, הגיע לפגישת עסקים עם נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר. בפגישה זו ניתן למצוא בו טעם לפגם מבחינה אתית, מאחר שבמידה והעסקה לא הייתה מסתכמת, שרף יכול היה לתקוף את מכבי חיפה. מנגד, לו היו תוצאות חיוביות לפגישה, היה שרף מהלל אותה.

ביום שני האחרון, בתכנית "יציע העיתונות" בערוץ הספורט בה מופיע שרף, בחר שרף להלל את נשיא מכבי חיפה בפתיח שלו לתכנית, בדיוק בשבוע בו אמור החלוץ שלומי ארבייטמן, שמגיע במקור מהקבוצה בה הוא עובד בית"ר נס טוברוק, לסכם על עזיבתו לטובת הפועל תל אביב. כמו כן, יש סכנה ששרף ימשיך לתקוף את מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, במקרה שעסקת ההעברה לא תצא לפועל, כפי שעשה זאת בסיום הסיבוב הראשון בליגת העל, אז בחר בו שרף לאכזבת הסיבוב.

שלמה שרף מסר בתגובה: "הדיון בו נכחתי לא עסק בשחרור של שלומי ארבייטמן אלא על היחסים בין טוברוק ומכבי חיפה. ההחלטה על שחרורו של ארבייטמן לא התקבלה אצלי אלא אצל יענקל'ה שחר והוא עשה זאת על רקע היחסים הטובים בין מכבי חיפה להפועל תל אביב. אני לא סוכן של ארבייטמן, אין לי צד בהעברה שלו ולפיכך אני לא מוצא פגם אתי בנוכחותי בפגישה."

מערוץ הספורט נמסר בתגובה: " "שלמה שרף הוא שותף בקבוצת בית"ר נס טוברוק, עובדה זו ידועה לנו למן יומו הראשון כפרשן בערוץ הספורט, והיא מעולם לא הוסתרה מהצופים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully