וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משנים מהשטח

ענת קם

21.1.2008 / 14:29

מפקד גלי צה"ל יצחק טוניק בודק אפשרויות לשינוי לוח השידורים של התחנה. לצורך העניין הוקמו מספר פורומים של בכירי התחנה ובכירים לשעבר

גלי צה"ל הקימה צוות חשיבה לשינוי לוח השידורים של התחנה. בצוות חברים בכירים בגלי צה"ל ואנשי מילואים של התחנה, ביניהם דני פלד, בעבר ראש מחלקת מוסיקה ועורך בתחנה וכיום סמנכ"ל בתיא תקשורת, גיא וסרמן, לשעבר ראש מחלקת מבצעים וכיום מפיק "פספוסים", עומרי רונן, שדרן בגלגלצ ועורך אתר "קולנוען", שרי סגל, עורכת התכנית "מה בוער", עידו תמרי, עורך "נכון להבוקר" ואחרים.

לוח השידורים של גלי צה"ל לא שונה כמעט מאז 1998, בתקופת גיל עומר כעורך הראשי של התחנה. אז הושקו רצועות כמו "נכון להבוקר" , "המילה האחרונה" , ו-"עושים צהרים". גורם בגלי צה"ל אמר לוואלה! ברנז'ה: "זה לא סוד שלוח השידורים היום הוא ערימה של טלאים שידוריים שקיימים כבר עשר שנים, יש לתחנה מפקד חדש והוא הולך ליצור שינויים." גורם נוסף טען כי בשלב זה נבחן שינוי במשבצת הצהרים בה משודרת כיום "מוזיקה היום" וגם נסיון לפלח את רצועת הלילה, בשעות שבין 02:00 ל-05:00 בבוקר.

בנוסף לצוות שהוקם, יתכנס גם צוות של בכירי התחנה שבסופו של דבר הוא זה שיחליט על אופי השינוי, על סמך המלצות שיאספו בתקופה הקרובה. גורם נוסף בתחנה סיפר לוואלה! ברנז'ה: "לטוניק חשוב לשמוע מאנשי התחנה מה צריך לשנות ואיך צריך לשנות".

מגלי צה"ל סרבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully